|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
Obsahem profesní praxe je seznámit se s prostředím zvolené odbornosti, využití poznatků při vypracování vstupní analýzy zadaného problému a návrhu postupu řešení praktické části diplomové práce. Praxe musí probíhat u některé organizace působící v oboru stavebnictví a to - u realizátora staveb - u architektonické nebo projekční kanceláře - u developerské, investorské či inženýrské organizace působící v přípravě nebo realizaci staveb - v organizaci výroby stavebních hmot a výrobků pro stavby
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Praktická výuka [vyjádření počtem hodin]
- 480 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| popsat základy technického řešení daného úkolu definovat stavební materiály definovat základní stavební konstrukce orientovat se v oblasti stavební technologie |
| Odborné dovednosti |
|---|
| zpracovat základy technického kreslení navrhnout vhodný stavební materiál analyzovat vhodnou stavební konstrukci určit vhodnost stavební technologie |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
| bc. studium: efektivně využívá různé strategie učení k získání a zpracování poznatků a informací, hledá a rozvíjí účinné postupy ve svém učení, |
| bc. studium: uplatňuje při řešení problémů vhodné metody a dříve získané vědomosti a dovednosti, kromě analytického a kritického myšlení využívá i myšlení tvořivé s použitím představivosti a intuice, |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| orientovat se v základních problémech při výstavbě popsat znalosti o organizaci práce na stavbě orientovat se v problémech práce s lidmi na stavbě disponovat se zkušenostmi pro práci s lidmi na stavbě |
| Odborné dovednosti |
|---|
| řešit základní problémy při výstavbě řešit organizaci práce na stavbě realizovat a organizovat práci na stavbě |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
| bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
| bc. studium: srozumitelně shrnou názory ostatních členů týmu, |
| bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru, |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Studijní praxe, |
| Exkurze, soustředění, výuka v terénu, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Studijní praxe, |
| Exkurze, soustředění, výuka v terénu, |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Studijní praxe, |
| Exkurze, soustředění, výuka v terénu, |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Seminární práce, |
| Individuální prezentace, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Seminární práce, |
| Individuální prezentace, |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Individuální prezentace, |
| Seminární práce, |
|
Doporučená literatura
|
-
ČSN EN ISO 17660.
-
Jarský Č.,Musil F. a kol. Příprava a realizace staveb..
-
Jarský Č.,Musil F. a kol. Příprava a realizace staveb. CERM Brno ,2003. CERN Brno, 2003.
-
SACKS, R., EASTMAN, C., LEE, G., TEICHOLZ, P. BIM Handbook: A Guide to Building Information Modeling for Owners, Designers, Engineers, Contractors, and Facility Managers.
|