Předmět: Marketing na internetu v angličtině

« Zpět
Název předmětu Marketing na internetu v angličtině
Kód předmětu KMO/AMINT
Organizační forma výuky Přednáška + Cvičení
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 4
Vyučovací jazyk Angličtina
Statut předmětu Povinný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Dostupnost předmětu Předmět je nabízen přijíždějícím studentům
Vyučující
  • Manda Drahomír, doc. Ing. Ph.D.
Obsah předmětu
Internet - základní charakteristiky a služby, komunikace na internetu a etiketa. Marketing na internetu, specifika, výhody a nevýhody marketingu na internetu. Prezentace firem na internetu. Uživatelé internetu, online zákazník. Search Engine Marketing, SEO. Reklama na internetu, Affiliate marketing. E-commerce, obchodování na internetu a e-shop, marketingový výzkum na internetu, etika a zákonná omezení marketingu na internetu. Email marketing, virální marketing, mobilní marketing. Marketing na sociálních sítích.

Studijní aktivity a metody výuky
Přednáška s diskusí, Přednáška s praktickými aplikacemi, E-learning, Projektová výuka, Diskuse, Výuka podporovaná multimédii, Prezentace práce studentů, Individuální konzultace, Seminární výuka, Samostudium studentů
  • Kontaktní výuka - 26 hodin za semestr
  • Příprava prezentace (referátu) [3-8] - 10 hodin za semestr
  • Příprava na dílčí test [2-10] - 16 hodin za semestr
  • Projekt individuální [40] - 13 hodin za semestr
  • E-learning [dáno e-learningovým kurzem] - 5 hodin za semestr
  • Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40] - 34 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
prokázat znalost základů marketingu a managementu
Odborné dovednosti
zvládat základní uživatelskou práci na internetu
Obecné způsobilosti
bc. studium: efektivně využívá různé strategie učení k získání a zpracování poznatků a informací, hledá a rozvíjí účinné postupy ve svém učení,
bc. studium: efektivně využívá moderní informační technologie,
bc. studium: rozumí sdělením různého typu v různých komunikačních situacích, správně interpretuje přijímaná sdělení a věcně argumentuje; v nejasných nebo sporných komunikačních situacích pomáhá dosáhnout porozumění,
Výsledky učení
Odborné znalosti
orientovat se v oblasti propagace firem a jejich produktů na internetu, obchodování na internetu a v možnostech marketingového výzkumu na internetu
zvažovat nejnovější trendy v oblasti marketingu na internetu
Odborné dovednosti
využívat základní informace z oblasti marketingu na internetu v praxi
pracovat s marketingovým mixem na internetu
aplikovat zásady prezentace firem na internetu
realizovat marketingovou komunikaci pro e-shop
Obecné způsobilosti
bc. studium: dle rámcového zadání a přidělených zdrojů koordinují činnost týmu, nesou odpovědnost za jeho výsledky,
bc. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce,
bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení,
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Přednáška s diskusí,
Výuka podporovaná multimédii,
Přednáška s aktivizací studentů,
Samostudium,
Přednáška založená na výkladu,
Odborné dovednosti
Cvičení (praktické činnosti),
Diskuse,
Samostatná práce studentů,
Prezentace práce studentů,
Samostudium,
Obecné způsobilosti
Diskuse,
Prezentace práce studentů,
Samostatná práce studentů,
Hodnotící metody
Odborné znalosti
Písemná zkouška,
Odborné dovednosti
Demonstrace dovedností (praktická činnost),
Seminární práce,
Skupinová prezentace,
Sebehodnocení,
Obecné způsobilosti
Seminární práce,
Skupinová prezentace,
Průběžné hodnocení,
Sebehodnocení,
Doporučená literatura
  • Bailey, Matt. Internet Marketing: An Hour a Day. Indianapolis: Wiley Publishing, 2011. ISBN 978-0470633748.
  • Belew, Shannon. The art of social selling finding and engaging customers on Twitter, Facebook, LinkedIn, and other social networks. 2014. ISBN 978-0-8144-3333-1.
  • Kotler, Philip, Kartajaya, Hermawan a Setiawan, Iwan. Marketing 4.0: moving from traditional to digital. Hoboken: Wiley, 2017. ISBN 978-1-119-34120-8.
  • Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing management. 14., global ed. Boston : Pearson Education, 2012. ISBN 978-0-273-75502-9.
  • Qualman, Erik. Socialnomics: How social media transforms the way we live and do business. Hoboken, 2010. ISBN 978-0-470-63884-2.
  • Reynolds, Jonathan. E-Business: A Management Perspective. Oxford, 2010. ISBN 978-0-19-921648-2.
  • Roberts, Mary Lou; Zahay Debra. Internet Marketing: Integrating Online and Offline Strategies. South-Western College Publishing, 2012. ISBN 978-1133625902.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr