Předmět: Mezinárodní marketing v angličtině

« Zpět
Název předmětu Mezinárodní marketing v angličtině
Kód předmětu KMO/AMM
Organizační forma výuky Přednáška + Seminář
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 4
Vyučovací jazyk Angličtina
Statut předmětu Povinně-volitelný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Sosnová Lucie, magistr kand.ekon.věd, dipl.spec.
Obsah předmětu
Definice mezinárodního marketingu, základní teorie a strategie Vlivy prostředí v mezinárodním marketingu, PEST analýza Chování spotřebitele v mezinárodním prostředí Vliv kultury na chování spotřebitele Spotřebitelé a šíření inovací v mezinárodním prostředí Spotřebitelské generace v mezinárodním prostředí Volba zahraničního trhu, segmentace mezinárodních trhů Vstup na zahraniční trh Mezinárodní výrobková politika Mezinárodní cenová politika Mezinárodní distribuční politika Mezinárodní komunikační politika

Studijní aktivity a metody výuky
  • Kontaktní výuka - 26 hodin za semestr
  • Příprava na souhrnný test [6-30] - 30 hodin za semestr
  • Projekt individuální [40] - 28 hodin za semestr
  • Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40] - 20 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
vysvětlit základní otázky ze základů marketingu
Odborné dovednosti
žádné
Obecné způsobilosti
bc. studium: rozpozná problém, objasní jeho podstatu, rozčlení ho na části,
Výsledky učení
Odborné znalosti
vysvětlit důležité pojmy z oblasti mezinárodního podnikání
identifikovat a popsat specifika marketingu v mezinárodním prostředí a vybraných trhů
vysvětlit význam adaptace marketingových nástrojů v mezinárodním kontextu
Odborné dovednosti
aplikovat teoretické poznatky na konkrétních příkladech
Obecné způsobilosti
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých,
bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení,
bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru,
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Samostudium,
Samostatná práce studentů,
Přednáška s aktivizací studentů,
Odborné dovednosti
Cvičení (praktické činnosti),
Obecné způsobilosti
Přednáška s aktivizací studentů,
Cvičení (praktické činnosti),
Samostudium,
Samostatná práce studentů,
Hodnotící metody
Odborné znalosti
Písemná zkouška,
Seminární práce,
Odborné dovednosti
Seminární práce,
Obecné způsobilosti
Písemná zkouška,
Seminární práce,
Doporučená literatura
  • Armstrong, G., Kotler, P. Principles of marketing. Boston, Pearson, 2012. ISBN 978-0-273-75243-1.
  • Král, P., Machková, H., Lhotáková, M., Cook, G. International marketing: theory, practices and new trends. Praha: Oeconomica, 2016. ISBN 978-80-245-2152-7.
  • Solomon, M.R. Consumer behaviour: a European perspective. Harlow Prentice Hall, 2010. ISBN 978-0-273-71726-3.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr