Vyučující
|
-
Sosnová Lucie, magistr kand.ekon.věd, dipl.spec.
|
Obsah předmětu
|
Definice mezinárodního marketingu, základní teorie a strategie Vlivy prostředí v mezinárodním marketingu, PEST analýza Chování spotřebitele v mezinárodním prostředí Vliv kultury na chování spotřebitele Spotřebitelé a šíření inovací v mezinárodním prostředí Spotřebitelské generace v mezinárodním prostředí Volba zahraničního trhu, segmentace mezinárodních trhů Vstup na zahraniční trh Mezinárodní výrobková politika Mezinárodní cenová politika Mezinárodní distribuční politika Mezinárodní komunikační politika
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Kontaktní výuka
- 26 hodin za semestr
- Příprava na souhrnný test [6-30]
- 30 hodin za semestr
- Projekt individuální [40]
- 28 hodin za semestr
- Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
- 20 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
vysvětlit základní otázky ze základů marketingu |
Odborné dovednosti |
---|
žádné |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: rozpozná problém, objasní jeho podstatu, rozčlení ho na části, |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
vysvětlit důležité pojmy z oblasti mezinárodního podnikání |
identifikovat a popsat specifika marketingu v mezinárodním prostředí a vybraných trhů |
vysvětlit význam adaptace marketingových nástrojů v mezinárodním kontextu |
Odborné dovednosti |
---|
aplikovat teoretické poznatky na konkrétních příkladech |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Samostudium, |
Samostatná práce studentů, |
Přednáška s aktivizací studentů, |
Odborné dovednosti |
---|
Cvičení (praktické činnosti), |
Obecné způsobilosti |
---|
Přednáška s aktivizací studentů, |
Cvičení (praktické činnosti), |
Samostudium, |
Samostatná práce studentů, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Písemná zkouška, |
Seminární práce, |
Odborné dovednosti |
---|
Seminární práce, |
Obecné způsobilosti |
---|
Písemná zkouška, |
Seminární práce, |
Doporučená literatura
|
-
Armstrong, G., Kotler, P. Principles of marketing. Boston, Pearson, 2012. ISBN 978-0-273-75243-1.
-
Král, P., Machková, H., Lhotáková, M., Cook, G. International marketing: theory, practices and new trends. Praha: Oeconomica, 2016. ISBN 978-80-245-2152-7.
-
Solomon, M.R. Consumer behaviour: a European perspective. Harlow Prentice Hall, 2010. ISBN 978-0-273-71726-3.
|