|
Vyučující
|
-
Fousek Jiří, doc. Ing. Ph.D.
-
Doubková Magdaléna, magistr kand.ekon.věd, dipl.spec.
|
|
Obsah předmětu
|
Případové studie z podnikové praxe z oblasti marketingového řízení a marketingových aplikací. Doplňkové informace pro studenty jsou v COURSEWARE.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
E-learning, Diskuse, Výuka podporovaná multimédii, Prezentace práce studentů, Skupinová konzultace, Samostatná práce studentů, Samostudium studentů, Samostudium literatury, Cvičení
- Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
- 40 hodin za semestr
- Kontaktní výuka
- 26 hodin za semestr
- Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
- 12 hodin za semestr
- E-learning [dáno e-learningovým kurzem]
- 26 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| znát anglický jazyk minimálně na středně pokročilé úrovni (předmět je vyučován v angličtině) |
| znát základy marketingu |
| Výsledky učení |
|---|
| využívat teoretické základy marketingu a marketingové koncepce řízení podniku |
| porovnat marketingové a ostatní podnikatelské koncepce |
| pochopit a objasnit úlohu marketingu, marketingového plánování a informačních systémů v podnikové praxi, dále pak potřebu analýzy marketingového prostředí a faktorů prostředí |
| Odborné dovednosti |
|---|
| aplikovat marketingový mix a zpracovat zadanou případovou studii |
| prezentovat (obhájit) výsledky zpracované případové studie |
| diskutovat s vyučujícím vanglickém jazyce o možných postupech řešení |
| podložit svá tvrzení - aktivně vyhledat příklady na srovnání pro daný ekonomický problém |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
| bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
| bc. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| E-learning, |
| Výuka podporovaná multimédii, |
| Samostudium, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Diskuse, |
| Skupinová konzultace, |
| Demonstrace dovedností, |
| Cvičení (praktické činnosti), |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Cvičení (praktické činnosti), |
| Demonstrace dovedností, |
| Diskuse, |
| Skupinová konzultace, |
| E-learning, |
| Výuka podporovaná multimédii, |
| Samostudium, |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Seminární práce, |
| Individuální prezentace, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
| Skupinová prezentace, |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
| Seminární práce, |
| Skupinová prezentace, |
| Individuální prezentace, |
|
Doporučená literatura
|
-
Burns, Alvin C.; Veeck, Ann; Bush, Ronald F. Marketing research. Eigth edition, global edition. 2017. ISBN 978-1-292-15326-1.
-
Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing management. 14., global ed. Boston : Pearson Education, 2012. ISBN 978-0-273-75502-9.
-
Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing management. 14. vyd. Praha : Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
-
Moutinho Luiz. Worldwide Casebook in Marketing Management. World Scientific Publishing Company, 2016. ISBN 978-981-4689-60-1.
|