-
Boučková, Jana. Marketing. Praha, 2003. ISBN 80-7179-577-1.
-
Foret, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno : Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3432-0.
-
Foret, Miroslav; Stávková, Jana. Marketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0385-8.
-
Godin, Seth. Tohle je marketing! : zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě. První vydání. 2020. ISBN 978-80-271-2567-8.
-
Jakubíková, Dagmar. Strategický marketing : strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha : Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4670-8.
-
Karlíček, Miroslav. Marketingová komunikace : jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. 2016. ISBN 978-80-247-5769-8.
-
Karlíček, Miroslav. Základy marketingu. 1. vyd. Praha : Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4208-3.
-
Kotler, Philip, Kartajaya, Hermawan a Setiawan, Iwan. Marketing 4.0: moving from traditional to digital. Hoboken: Wiley, 2017. ISBN 978-1-119-34120-8.
-
Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing management. 14., global ed. Boston : Pearson Education, 2012. ISBN 978-0-273-75502-9.
-
Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing management. 14. vyd. Praha : Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
-
Pelsmacker, Patrick de; Bergh, Joeri van den; Geuens, Maggie. Marketingová komunikace. Praha : Grada, 2003. ISBN 80-247-0254-1.
-
Světlík, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň : Aleš Čeněk, 2005. ISBN 80-86898-48-2.
-
Tahal, Radek. Marketingový výzkum : postupy, metody, trendy. První vydání. 2017. ISBN 978-80-271-0206-8.
-
Urbánek, Tomáš. Marketing. 1. vyd. Praha : Alfa Nakladatelství, 2010. ISBN 978-80-87197-17-2.
-
Vlaštíková, Miroslava. Marketing služeb : efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha : Grada Publishing, 2014. ISBN 978-80-247-5037-8.
|