Předmět: Marketingové aplikace v angličtině

« Zpět
Název předmětu Marketingové aplikace v angličtině
Kód předmětu KMO/AMTGB
Organizační forma výuky Přednáška + Cvičení
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 4
Vyučovací jazyk Angličtina
Statut předmětu Povinný, Povinně-volitelný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Dostupnost předmětu Předmět je nabízen přijíždějícím studentům
Vyučující
  • Manda Drahomír, doc. Ing. Ph.D.
Obsah předmětu
Marketing bankovních služeb, marketing v pojišťovnictví. Marketing v dopravě. Marketing ve vzdělávání. Marketing ve sportu, sponzoring. Marketing v obchodě. Marketing měst a obcí. Marketing v kultuře. Etika v marketingu, společensky zodpovědný marketing. Marketing v neziskovém sektoru, fundraising. Mobilní marketing. Politický marketing. Mezinárodní marketing.

Studijní aktivity a metody výuky
Studium metodou řešení problémů, Přednáška, Cvičení
  • Kontaktní výuka - 39 hodin za semestr
  • Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40] - 26 hodin za semestr
  • Příprava na zkoušku [10-60] - 39 hodin za semestr
  • Příprava prezentace (referátu) [3-8] - 5 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
prokázat znalost základů marketingu
Obecné způsobilosti
bc. studium: kriticky přistupuje ke zdrojům informací, informace tvořivě zpracovává a využívá při svém studiu a praxi,
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje,
bc. studium: efektivně využívá moderní informační technologie,
Výsledky učení
Odborné znalosti
orientovat se v marketingových činnostech firem a organizací (města a obce, bankovnictví, doprava, poštovní služby, komerční sport, komerční kultura, cestovní ruch apod.)
Odborné dovednosti
aplikovat získané poznatky v dílčích praktických výstupech pro řešení konkrétních marketingových úkolů
Obecné způsobilosti
bc. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce,
bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru,
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Přednáška založená na výkladu,
Přednáška s diskusí,
Samostudium,
Odborné dovednosti
Cvičení (praktické činnosti),
Řešení problémů,
Samostatná práce studentů,
Prezentace práce studentů,
Individuální konzultace,
Obecné způsobilosti
Přednáška založená na výkladu,
Cvičení (praktické činnosti),
Samostatná práce studentů,
Hodnotící metody
Odborné znalosti
Písemná zkouška,
Seminární práce,
Odborné dovednosti
Seminární práce,
Individuální prezentace,
Obecné způsobilosti
Sebehodnocení,
Seminární práce,
Individuální prezentace,
Doporučená literatura
  • Burns, Alvin C.; Veeck, Ann; Bush, Ronald F. Marketing research. Eigth edition, global edition. 2017. ISBN 978-1-292-15326-1.
  • Cateora, P., Graham, J. International Marketing. McGraw-Hill/Irwin, 2001.
  • Copley, Paul. Marketing communications management concepts and theories, cases and practices. Oxford : Butterworth-Heinemann, 2004. ISBN 978-0-08-047337-6.
  • Gilbert, David. Retail marketing management. 2nd ed. Harlow : Financial Times/Prentice Hall, 2003. ISBN 978-1-4058-7031-3.
  • Kerin, Roger A. Strategic marketing problems: cases and comments. Boston : Prentice Hall, 2010. ISBN 978-0-13-610706-4.
  • Kotler, Philip; Kartajaya, Hermawan,; Setiawan, Iwan. Marketing 4.0 : moving from traditional to digital. 2017. ISBN 978-1-119-34120-8.
  • Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing management. 14., global ed. Boston : Pearson Education, 2012. ISBN 978-0-273-75502-9.
  • Lees-Marshment, Jennifer. Political marketing : principles and applications. 2nd ed. London : Routledge, 2014. ISBN 978-0-415-63207-2.
  • Leroux Miller, Kivi. The nonprofit marketing guide high-impact, low-cost ways to build support for your good cause. San Francisco : Jossey-Bass, 2010. ISBN 978-0-470-53965-1.
  • Lovelock, Christopher H.; Wirtz, Jochen. Services marketing : people, technology, strategy. 7th ed. Boston : Pearson, 2011. ISBN 978-0-273-75606-4.
  • Oh, Haemoon. Handbook of hospitality marketing management. Amsterdam : Elsevier, 2008. ISBN 978-0-0804-5080-3.
  • Pelsmacker, Patrick de. Advertising in new formats and media : current research and implications for marketers. First edition. 2016. ISBN 978-1-78560-313-6.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr