Vyučující
|
-
Manda Drahomír, doc. Ing. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Marketing bankovních služeb, marketing v pojišťovnictví. Marketing v dopravě. Marketing ve vzdělávání. Marketing ve sportu, sponzoring. Marketing v obchodě. Marketing měst a obcí. Marketing v kultuře. Etika v marketingu, společensky zodpovědný marketing. Marketing v neziskovém sektoru, fundraising. Mobilní marketing. Politický marketing. Mezinárodní marketing.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Studium metodou řešení problémů, Přednáška, Cvičení
- Kontaktní výuka
- 39 hodin za semestr
- Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
- 26 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku [10-60]
- 39 hodin za semestr
- Příprava prezentace (referátu) [3-8]
- 5 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
prokázat znalost základů marketingu |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: kriticky přistupuje ke zdrojům informací, informace tvořivě zpracovává a využívá při svém studiu a praxi, |
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
bc. studium: efektivně využívá moderní informační technologie, |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
orientovat se v marketingových činnostech firem a organizací (města a obce, bankovnictví, doprava, poštovní služby, komerční sport, komerční kultura, cestovní ruch apod.) |
Odborné dovednosti |
---|
aplikovat získané poznatky v dílčích praktických výstupech pro řešení konkrétních marketingových úkolů |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Přednáška založená na výkladu, |
Přednáška s diskusí, |
Samostudium, |
Odborné dovednosti |
---|
Cvičení (praktické činnosti), |
Řešení problémů, |
Samostatná práce studentů, |
Prezentace práce studentů, |
Individuální konzultace, |
Obecné způsobilosti |
---|
Přednáška založená na výkladu, |
Cvičení (praktické činnosti), |
Samostatná práce studentů, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Písemná zkouška, |
Seminární práce, |
Odborné dovednosti |
---|
Seminární práce, |
Individuální prezentace, |
Obecné způsobilosti |
---|
Sebehodnocení, |
Seminární práce, |
Individuální prezentace, |
Doporučená literatura
|
-
Burns, Alvin C.; Veeck, Ann; Bush, Ronald F. Marketing research. Eigth edition, global edition. 2017. ISBN 978-1-292-15326-1.
-
Cateora, P., Graham, J. International Marketing. McGraw-Hill/Irwin, 2001.
-
Copley, Paul. Marketing communications management concepts and theories, cases and practices. Oxford : Butterworth-Heinemann, 2004. ISBN 978-0-08-047337-6.
-
Gilbert, David. Retail marketing management. 2nd ed. Harlow : Financial Times/Prentice Hall, 2003. ISBN 978-1-4058-7031-3.
-
Kerin, Roger A. Strategic marketing problems: cases and comments. Boston : Prentice Hall, 2010. ISBN 978-0-13-610706-4.
-
Kotler, Philip; Kartajaya, Hermawan,; Setiawan, Iwan. Marketing 4.0 : moving from traditional to digital. 2017. ISBN 978-1-119-34120-8.
-
Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing management. 14., global ed. Boston : Pearson Education, 2012. ISBN 978-0-273-75502-9.
-
Lees-Marshment, Jennifer. Political marketing : principles and applications. 2nd ed. London : Routledge, 2014. ISBN 978-0-415-63207-2.
-
Leroux Miller, Kivi. The nonprofit marketing guide high-impact, low-cost ways to build support for your good cause. San Francisco : Jossey-Bass, 2010. ISBN 978-0-470-53965-1.
-
Lovelock, Christopher H.; Wirtz, Jochen. Services marketing : people, technology, strategy. 7th ed. Boston : Pearson, 2011. ISBN 978-0-273-75606-4.
-
Oh, Haemoon. Handbook of hospitality marketing management. Amsterdam : Elsevier, 2008. ISBN 978-0-0804-5080-3.
-
Pelsmacker, Patrick de. Advertising in new formats and media : current research and implications for marketers. First edition. 2016. ISBN 978-1-78560-313-6.
|