Vyučující
|
-
Sosnová Lucie, magistr kand.ekon.věd, dipl.spec.
|
Obsah předmětu
|
Úvod do marketingu sociálních médií Tvorba strategie sociálních médií Reklama v sociálních médiích na hlavních platformách (Facebook, Instagram, TikTok, X, LinkedIn atd.) Tvorba obsahu Analýza sociálních médií Vytvoření plánu SMM Etika sociálních médií a právní aspekty Nové trendy v marketingu sociálních médií Budování a řízení značek v sociálních médiích
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednáška s analýzou videozáznamu, Přednáška
- Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
- 13 hodin za semestr
- Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
- 26 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku [10-60]
- 39 hodin za semestr
- Kontaktní výuka
- 26 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
znát základy marketingu |
Odborné dovednosti |
---|
nejsou specifikovány |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: kriticky přistupuje ke zdrojům informací, informace tvořivě zpracovává a využívá při svém studiu a praxi, |
bc. studium: uplatňuje při řešení problémů vhodné metody a dříve získané vědomosti a dovednosti, kromě analytického a kritického myšlení využívá i myšlení tvořivé s použitím představivosti a intuice, |
bc. studium: vyjadřuje se v mluvených i psaných projevech jasně, srozumitelně a přiměřeně tomu, komu, co a jak chce sdělit, s jakým záměrem a v jaké situaci komunikuje, |
bc. studium: efektivně využívá dostupné prostředky komunikace, verbální i neverbální, včetně symbolických a grafických vyjádření informací různého typu, |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
znát povahu a typy sociálních médií, jakož i jejich možnosti a přínosy pro podnikání |
znát specifika používání nástrojů pro propagaci na sociálních sítích |
znát principy používání různých typů reklamy na sociálních sítích |
znát aktuální trendy v SMM |
Odborné dovednosti |
---|
umět založit firemní účet na sociálních médích, získat sledující a vytvořit plán obsahu |
umět propagovat firemní stránky na sociálních médích a provozovat cílenou reklamu |
umět používat nástroje pro propagaci na sociálních sítích, analyzovat cílovou skupinu a konkurenci na sociálních sítích |
umět vytvářet efektivní poutavý obsah a správně komunikovat s cílovou skupinou |
umět používat sociální média k budovaní a propagovaní značky |
sestavit efektivní komunikační kampaň na sociálních sítích |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
bc. studium: do jejich řešení zahrnují úvahu o jejich etickém rozměru, |
bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Přednáška s aktivizací studentů, |
Odborné dovednosti |
---|
Seminární výuka (diskusní metody), |
Obecné způsobilosti |
---|
Přednáška s aktivizací studentů, |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Písemná zkouška, |
Seminární práce, |
Odborné dovednosti |
---|
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Obecné způsobilosti |
---|
Písemná zkouška, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Seminární práce, |
Skupinová prezentace, |
Doporučená literatura
|
-
Jenkins, Andrew. Social Media Marketing for Business: Scaling an Integrated Social Media Strategy Across Your Organization. Kogan Page, 2022. ISBN 9781398603691.
-
McDonald, Jason. SEO Workbook: Search Engine Optimization Success in Seven Steps (2024 Marketing - Social Media, SEO, & Online Ads Books). Independently published, 2024. ISBN 979-8570469266.
-
McDonald, Jason. Social Media Marketing Workbook 2024: How to Use Social Media for Business. Independently published, 2023. ISBN 979-8871228586.
|