Předmět: Social Media Marketing in English

« Zpět
Název předmětu Social Media Marketing in English
Kód předmětu KMO/ASMM
Organizační forma výuky Přednáška + Seminář
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 4
Vyučovací jazyk Angličtina
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Sosnová Lucie, magistr kand.ekon.věd, dipl.spec.
Obsah předmětu
Úvod do marketingu sociálních médií Tvorba strategie sociálních médií Reklama v sociálních médiích na hlavních platformách (Facebook, Instagram, TikTok, X, LinkedIn atd.) Tvorba obsahu Analýza sociálních médií Vytvoření plánu SMM Etika sociálních médií a právní aspekty Nové trendy v marketingu sociálních médií Budování a řízení značek v sociálních médiích

Studijní aktivity a metody výuky
Přednáška s analýzou videozáznamu, Přednáška
  • Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15] - 13 hodin za semestr
  • Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40] - 26 hodin za semestr
  • Příprava na zkoušku [10-60] - 39 hodin za semestr
  • Kontaktní výuka - 26 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
znát základy marketingu
Odborné dovednosti
nejsou specifikovány
Obecné způsobilosti
bc. studium: kriticky přistupuje ke zdrojům informací, informace tvořivě zpracovává a využívá při svém studiu a praxi,
bc. studium: uplatňuje při řešení problémů vhodné metody a dříve získané vědomosti a dovednosti, kromě analytického a kritického myšlení využívá i myšlení tvořivé s použitím představivosti a intuice,
bc. studium: vyjadřuje se v mluvených i psaných projevech jasně, srozumitelně a přiměřeně tomu, komu, co a jak chce sdělit, s jakým záměrem a v jaké situaci komunikuje,
bc. studium: efektivně využívá dostupné prostředky komunikace, verbální i neverbální, včetně symbolických a grafických vyjádření informací různého typu,
Výsledky učení
Odborné znalosti
znát povahu a typy sociálních médií, jakož i jejich možnosti a přínosy pro podnikání
znát specifika používání nástrojů pro propagaci na sociálních sítích
znát principy používání různých typů reklamy na sociálních sítích
znát aktuální trendy v SMM
Odborné dovednosti
umět založit firemní účet na sociálních médích, získat sledující a vytvořit plán obsahu
umět propagovat firemní stránky na sociálních médích a provozovat cílenou reklamu
umět používat nástroje pro propagaci na sociálních sítích, analyzovat cílovou skupinu a konkurenci na sociálních sítích
umět vytvářet efektivní poutavý obsah a správně komunikovat s cílovou skupinou
umět používat sociální média k budovaní a propagovaní značky
sestavit efektivní komunikační kampaň na sociálních sítích
Obecné způsobilosti
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých,
bc. studium: do jejich řešení zahrnují úvahu o jejich etickém rozměru,
bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru,
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Přednáška s aktivizací studentů,
Odborné dovednosti
Seminární výuka (diskusní metody),
Obecné způsobilosti
Přednáška s aktivizací studentů,
Seminární výuka (diskusní metody),
Hodnotící metody
Odborné znalosti
Písemná zkouška,
Seminární práce,
Odborné dovednosti
Demonstrace dovedností (praktická činnost),
Obecné způsobilosti
Písemná zkouška,
Demonstrace dovedností (praktická činnost),
Seminární práce,
Skupinová prezentace,
Doporučená literatura
  • Jenkins, Andrew. Social Media Marketing for Business: Scaling an Integrated Social Media Strategy Across Your Organization. Kogan Page, 2022. ISBN 9781398603691.
  • McDonald, Jason. SEO Workbook: Search Engine Optimization Success in Seven Steps (2024 Marketing - Social Media, SEO, & Online Ads Books). Independently published, 2024. ISBN 979-8570469266.
  • McDonald, Jason. Social Media Marketing Workbook 2024: How to Use Social Media for Business. Independently published, 2023. ISBN 979-8871228586.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr