Vyučující
|
-
Konečná Jana, doc. Ing. Ph.D., MBA
|
Obsah předmětu
|
Vývojové koncepce CRM Umístění CRM v podniku Architektura CRM CRM řešení v praxi Hodnota zákazníka vs. hodnota pro zákazníka Implementace CRM do podniku Zkušenosti světových firem s implementací, využití systému CRM pro management podniku Funkční řešení implementace CRM v marketingovém systému Systém řízení kampaní Hodnocení efektivity implementace CRM CRM v rámci strategie vybrané společnosti Bariéry pro implementaci systému CRM v podniku Případové studie na využití CRM systémů a podnikatelských strategií z praxe Využití sofwaru eWay-CRM pro oblast CRM - praktická ukázka
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednáška s aktivizací, Přednáška s diskusí, Přednáška s praktickými aplikacemi, E-learning, Dialogická výuka, Výuka podporovaná multimédii, Prezentace práce studentů, Individuální konzultace, Samostatná práce studentů
- E-learning [dáno e-learningovým kurzem]
- 8 hodin za semestr
- Vypracování seminární práce v magisterském studijním programu [5-100]
- 25 hodin za semestr
- Kontaktní výuka
- 39 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku [10-60]
- 26 hodin za semestr
- Příprava prezentace (referátu) [3-8]
- 6 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
charakterizovat základní marketingové nástroje a podnikatelské koncepce |
Odborné dovednosti |
---|
N/A |
Obecné způsobilosti |
---|
mgr. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
pochopit definici a vývojové koncepce CRM |
rozlišit funkčnost front-office a back-office podnikových procesů |
pochopit architekturu CRM a jednotlivá technická řešení systému CRM |
vysvětlit jednotlivé fáze implementace CRM do podnikových procesů |
seznámit se s metodami hodnocení efektivity implementace |
pochopit výpočet pomocí vybraných metod hodnotu zákazníka |
vysvětlit význam CRM jako nástroje konkurenceschopnosti podnik |
Odborné dovednosti |
---|
aplikovat metodu segmentace zákazníků |
aplikovat metody hodnocení efektivity implementace |
vypočítat pomocí vybraných metod hodnotu zákazníka |
dokázat význam CRM jako nástroje konkurenceschopnosti podniků |
naučit se pracovat s vybraným softwarem pro CRM |
Obecné způsobilosti |
---|
mgr. studium: samostatně a odpovědně se rozhodují v nových nebo měnících se souvislostech nebo v zásadně se vyvíjejícím prostředí s přihlédnutím k širším společenským důsledkům jejich rozhodování, |
mgr. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i širší veřejnosti vlastní odborné názory, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Přednáška s diskusí, |
Přednáška s aktivizací studentů, |
E-learning, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Samostatná práce studentů, |
Prezentace práce studentů, |
Odborné dovednosti |
---|
Cvičení (praktické činnosti), |
Demonstrace dovedností, |
Přednáška s aktivizací studentů, |
Prezentace práce studentů, |
Obecné způsobilosti |
---|
Cvičení (praktické činnosti), |
Demonstrace dovedností, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Prezentace práce studentů, |
E-learning, |
Přednáška s aktivizací studentů, |
Samostatná práce studentů, |
Přednáška s diskusí, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Portfolio, |
Seminární práce, |
Individuální prezentace, |
Písemná zkouška, |
Odborné dovednosti |
---|
Portfolio, |
Individuální prezentace, |
Seminární práce, |
Písemná zkouška, |
Obecné způsobilosti |
---|
Portfolio, |
Individuální prezentace, |
Seminární práce, |
Písemná zkouška, |
Doporučená literatura
|
-
Dohnal, Jan. Řízení vztahů se zákazníky : procesy, pracovníci, technologie. 1. vyd. Praha : Grada, 2002. ISBN 80-247-0401-3.
-
Hommerová, Dita. CRM v podnikových procesech. 1. vyd. Praha : Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4388-2.
-
Chlebovský, Vít. CRM : řízení vztahů se zákazníky. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2005. ISBN 80-251-0798-1.
-
Chlebovský, Vít. Marketing pro B-2-B trhy. Brno, 2010. ISBN 978-80-214-4129-3.
-
Malhotra, Naresh K.; Agarwal, James. Customer relationship marketing : theoretical and managerial perspectives. 2021. ISBN 978-1-944659-74-5.
-
Peelen, Ed. Customer relationship management. Harlow : Financial Times Prentice Hall, 2005. ISBN 0-273-68177-X.
-
Rud, Olivia Parr. Data mining : praktický průvodce dolováním dat pro efektivní prodej, cílený marketing a podporu zákazníků (CRM). Vyd. 1. Praha : Computer Press, 2001. ISBN 80-7226-577-6.
-
Storbacka, Kaj; Lehtinen, Jarmo R. Řízení vztahů se zákazníky : customer relationship management. 1. vyd. Praha : Grada, 2002. ISBN 80-7169-813-X.
-
Vlček, Radim. Hodnota pro zákazníka. Vyd. 1. Praha : Management Press, 2002. ISBN 80-7261-068-6.
-
Wessling, Harry. Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM : strategie, praktické příklady a scénáře. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0569-9.
|