Vyučující
|
-
Rechtorik František, doc. Ing. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Teoretický úvod do event marketingu, managementu Základní typologie eventů Proces plánování a tvorby event marketingové strategie Event jako projekt Zadávání eventu externím dodavatelům Event controlling Rizika spojená s eventem Vývojové tendence a budoucí perspektiva event marketingu
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Kontaktní výuka
- 30 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku [10-60]
- 30 hodin za semestr
- E-learning [dáno e-learningovým kurzem]
- 10 hodin za semestr
- Příprava prezentace (referátu) [3-8]
- 10 hodin za semestr
- Vypracování seminární práce v magisterském studijním programu [5-100]
- 25 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Mít obecné znalosti z oblasti projektového managementu a tvorby rozpočtů. |
Odborné dovednosti |
---|
Mít schopnost vytvořit časový plán. |
Mít schopnost vytvořit základní kalkulaci. |
Prokázat dovednosti práce s výpočetní a prezentační technikou. |
Obecné způsobilosti |
---|
mgr. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
mgr. studium: do řešení problémůzahrnují úvahu o jejich etickém rozměru, |
mgr. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru., |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
Mít znalosti techniky přípravy a řízení eventů. |
Mít znalosti moderní trendy v event marketingu a managementu. |
Odborné dovednosti |
---|
Plánovat event. |
Řídit event. |
Aplikovat moderní trendy v event marketingu a managementu. |
Obecné způsobilosti |
---|
mgr. studium: dle vyvíjejících se souvislostí a dostupných zdrojů vymezí zadání pro odborné činnosti, koordinují je a nesou konečnou odpovědnost za jejich výsledky, |
mgr. studium: samostatně řeší etické problémy, |
mgr. studium: samostatně a odpovědně se rozhodují v nových nebo měnících se souvislostech nebo v zásadně se vyvíjejícím prostředí s přihlédnutím k širším společenským důsledkům jejich rozhodování, |
mgr. studium: plánují, podporují a řídí s využitím teoretických poznatků oboru získávání dalších odborných znalostí, dovedností a způsobilostí ostatních členů týmu, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Přednáška založená na výkladu, |
Cvičení (praktické činnosti), |
Exkurze, soustředění, výuka v terénu, |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Samostatná práce studentů, |
Diskuse, |
Samostudium, |
Odborné dovednosti |
---|
Přednáška s demonstrací, |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Exkurze, soustředění, výuka v terénu, |
Řešení problémů, |
Skupinová výuka, |
Samostatná práce studentů, |
Obecné způsobilosti |
---|
Přednáška založená na výkladu, |
Přednáška s demonstrací, |
Exkurze, soustředění, výuka v terénu, |
Samostudium, |
Samostatná práce studentů, |
Diskuse, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Písemná zkouška, |
Portfolio, |
Odborné dovednosti |
---|
Písemná zkouška, |
Portfolio, |
Obecné způsobilosti |
---|
Písemná zkouška, |
Portfolio, |
Doporučená literatura
|
-
Berners, Philip. The practical guide to managing event venues. 2019. ISBN 978-1-138-48640-9.
-
Cavicchi, Alessio; Santini, Cristina. Food and wine events in Europe : a stakeholder approach. 2017. ISBN 978-1-138-08227-4.
-
Gerritsen, Dorothé; Olderen, Ronald van. Events as a strategic marketing tool. 2014. ISBN 978-1-78064-261-1.
-
Jackson, Nigel A.; Angliss, Katie. A practical guide to event promotion. First published. 2018. ISBN 978-1-138-91534-3.
-
Karlíček, Miroslav. Marketingová komunikace : jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. 2016. ISBN 978-80-247-5769-8.
-
Lattenberg, Vivien. Event, aneb, Úspěšná akce krok za krokem : příručka pro organizátory. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2397-3.
-
Lundberg, Erik; Armbrecht, John,; Andersson, Tommy D.,; Getz, Donald. The value of events. 2017. ISBN 978-1-138-67841-5.
-
Robinson, Peter,; Wale, Debra. Events management. 2010. ISBN 978-1-84593-682-2.
-
Saget, Allison. The event marketing handbook : beyond logistics and planning. [S.l. : s.n.], 2012. ISBN 978-1-4774-6818-0.
-
Šindler, Petr. Event marketing : jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0646-6.
-
Wynn-Moylan, Peter. Risk and hazard management for festivals and events. 2018. ISBN 978-1-138-67839-2.
-
Ziakas, Vassilios. Event portfolio planning and management : a holistic approach. 2017. ISBN 978-11-3808-199-4.
|