Předmět: Event marketing management

« Zpět
Název předmětu Event marketing management
Kód předmětu KMO/EMM
Organizační forma výuky Přednáška + Seminář
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 4
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu Povinně-volitelný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Rechtorik František, doc. Ing. Ph.D.
Obsah předmětu
Teoretický úvod do event marketingu, managementu Základní typologie eventů Proces plánování a tvorby event marketingové strategie Event jako projekt Zadávání eventu externím dodavatelům Event controlling Rizika spojená s eventem Vývojové tendence a budoucí perspektiva event marketingu

Studijní aktivity a metody výuky
  • Kontaktní výuka - 30 hodin za semestr
  • Příprava na zkoušku [10-60] - 30 hodin za semestr
  • E-learning [dáno e-learningovým kurzem] - 10 hodin za semestr
  • Příprava prezentace (referátu) [3-8] - 10 hodin za semestr
  • Vypracování seminární práce v magisterském studijním programu [5-100] - 25 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Mít obecné znalosti z oblasti projektového managementu a tvorby rozpočtů.
Odborné dovednosti
Mít schopnost vytvořit časový plán.
Mít schopnost vytvořit základní kalkulaci.
Prokázat dovednosti práce s výpočetní a prezentační technikou.
Obecné způsobilosti
mgr. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých,
mgr. studium: do řešení problémůzahrnují úvahu o jejich etickém rozměru,
mgr. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru.,
Výsledky učení
Odborné znalosti
Mít znalosti techniky přípravy a řízení eventů.
Mít znalosti moderní trendy v event marketingu a managementu.
Odborné dovednosti
Plánovat event.
Řídit event.
Aplikovat moderní trendy v event marketingu a managementu.
Obecné způsobilosti
mgr. studium: dle vyvíjejících se souvislostí a dostupných zdrojů vymezí zadání pro odborné činnosti, koordinují je a nesou konečnou odpovědnost za jejich výsledky,
mgr. studium: samostatně řeší etické problémy,
mgr. studium: samostatně a odpovědně se rozhodují v nových nebo měnících se souvislostech nebo v zásadně se vyvíjejícím prostředí s přihlédnutím k širším společenským důsledkům jejich rozhodování,
mgr. studium: plánují, podporují a řídí s využitím teoretických poznatků oboru získávání dalších odborných znalostí, dovedností a způsobilostí ostatních členů týmu,
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Přednáška založená na výkladu,
Cvičení (praktické činnosti),
Exkurze, soustředění, výuka v terénu,
Analyticko-kritická práce s textem,
Samostatná práce studentů,
Diskuse,
Samostudium,
Odborné dovednosti
Přednáška s demonstrací,
Seminární výuka (diskusní metody),
Exkurze, soustředění, výuka v terénu,
Řešení problémů,
Skupinová výuka,
Samostatná práce studentů,
Obecné způsobilosti
Přednáška založená na výkladu,
Přednáška s demonstrací,
Exkurze, soustředění, výuka v terénu,
Samostudium,
Samostatná práce studentů,
Diskuse,
Hodnotící metody
Odborné znalosti
Písemná zkouška,
Portfolio,
Odborné dovednosti
Písemná zkouška,
Portfolio,
Obecné způsobilosti
Písemná zkouška,
Portfolio,
Doporučená literatura
  • Berners, Philip. The practical guide to managing event venues. 2019. ISBN 978-1-138-48640-9.
  • Cavicchi, Alessio; Santini, Cristina. Food and wine events in Europe : a stakeholder approach. 2017. ISBN 978-1-138-08227-4.
  • Gerritsen, Dorothé; Olderen, Ronald van. Events as a strategic marketing tool. 2014. ISBN 978-1-78064-261-1.
  • Jackson, Nigel A.; Angliss, Katie. A practical guide to event promotion. First published. 2018. ISBN 978-1-138-91534-3.
  • Karlíček, Miroslav. Marketingová komunikace : jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. 2016. ISBN 978-80-247-5769-8.
  • Lattenberg, Vivien. Event, aneb, Úspěšná akce krok za krokem : příručka pro organizátory. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2397-3.
  • Lundberg, Erik; Armbrecht, John,; Andersson, Tommy D.,; Getz, Donald. The value of events. 2017. ISBN 978-1-138-67841-5.
  • Robinson, Peter,; Wale, Debra. Events management. 2010. ISBN 978-1-84593-682-2.
  • Saget, Allison. The event marketing handbook : beyond logistics and planning. [S.l. : s.n.], 2012. ISBN 978-1-4774-6818-0.
  • Šindler, Petr. Event marketing : jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0646-6.
  • Wynn-Moylan, Peter. Risk and hazard management for festivals and events. 2018. ISBN 978-1-138-67839-2.
  • Ziakas, Vassilios. Event portfolio planning and management : a holistic approach. 2017. ISBN 978-11-3808-199-4.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr