|
Vyučující
|
-
Zeman Radek, doc. Ing. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Teoretický úvod do event marketingu, managementu Základní typologie eventů Proces plánování a tvorby event marketingové strategie Event jako projekt Zadávání eventu externím dodavatelům Event controlling Rizika spojená s eventem Vývojové tendence a budoucí perspektiva event marketingu
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Kontaktní výuka
- 30 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku [10-60]
- 30 hodin za semestr
- E-learning [dáno e-learningovým kurzem]
- 10 hodin za semestr
- Příprava prezentace (referátu) [3-8]
- 10 hodin za semestr
- Vypracování seminární práce v magisterském studijním programu [5-100]
- 25 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Mít obecné znalosti z oblasti projektového managementu a tvorby rozpočtů. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Mít schopnost vytvořit časový plán. |
| Mít schopnost vytvořit základní kalkulaci. |
| Prokázat dovednosti práce s výpočetní a prezentační technikou. |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| mgr. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
| mgr. studium: do řešení problémůzahrnují úvahu o jejich etickém rozměru, |
| mgr. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru., |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Mít znalosti techniky přípravy a řízení eventů. |
| Mít znalosti moderní trendy v event marketingu a managementu. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Plánovat event. |
| Řídit event. |
| Aplikovat moderní trendy v event marketingu a managementu. |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| mgr. studium: dle vyvíjejících se souvislostí a dostupných zdrojů vymezí zadání pro odborné činnosti, koordinují je a nesou konečnou odpovědnost za jejich výsledky, |
| mgr. studium: samostatně řeší etické problémy, |
| mgr. studium: samostatně a odpovědně se rozhodují v nových nebo měnících se souvislostech nebo v zásadně se vyvíjejícím prostředí s přihlédnutím k širším společenským důsledkům jejich rozhodování, |
| mgr. studium: plánují, podporují a řídí s využitím teoretických poznatků oboru získávání dalších odborných znalostí, dovedností a způsobilostí ostatních členů týmu, |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Přednáška založená na výkladu, |
| Cvičení (praktické činnosti), |
| Exkurze, soustředění, výuka v terénu, |
| Analyticko-kritická práce s textem, |
| Samostatná práce studentů, |
| Diskuse, |
| Samostudium, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Přednáška s demonstrací, |
| Seminární výuka (diskusní metody), |
| Exkurze, soustředění, výuka v terénu, |
| Řešení problémů, |
| Skupinová výuka, |
| Samostatná práce studentů, |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Přednáška založená na výkladu, |
| Přednáška s demonstrací, |
| Exkurze, soustředění, výuka v terénu, |
| Samostudium, |
| Samostatná práce studentů, |
| Diskuse, |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Písemná zkouška, |
| Portfolio, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Písemná zkouška, |
| Portfolio, |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Písemná zkouška, |
| Portfolio, |
|
Doporučená literatura
|
-
Berners, Philip. The practical guide to managing event venues. 2019. ISBN 978-1-138-48640-9.
-
Cavicchi, Alessio; Santini, Cristina. Food and wine events in Europe : a stakeholder approach. 2017. ISBN 978-1-138-08227-4.
-
Gerritsen, Dorothé; Olderen, Ronald van. Events as a strategic marketing tool. 2014. ISBN 978-1-78064-261-1.
-
Jackson, Nigel A.; Angliss, Katie. A practical guide to event promotion. First published. 2018. ISBN 978-1-138-91534-3.
-
Karlíček, Miroslav. Marketingová komunikace : jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. 2016. ISBN 978-80-247-5769-8.
-
Lattenberg, Vivien. Event, aneb, Úspěšná akce krok za krokem : příručka pro organizátory. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2397-3.
-
Lundberg, Erik; Armbrecht, John,; Andersson, Tommy D.,; Getz, Donald. The value of events. 2017. ISBN 978-1-138-67841-5.
-
Robinson, Peter,; Wale, Debra. Events management. 2010. ISBN 978-1-84593-682-2.
-
Saget, Allison. The event marketing handbook : beyond logistics and planning. [S.l. : s.n.], 2012. ISBN 978-1-4774-6818-0.
-
Šindler, Petr. Event marketing : jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0646-6.
-
Wynn-Moylan, Peter. Risk and hazard management for festivals and events. 2018. ISBN 978-1-138-67839-2.
-
Ziakas, Vassilios. Event portfolio planning and management : a holistic approach. 2017. ISBN 978-11-3808-199-4.
|