Předmět: Zákaznicky orientované podnikové řízení

« Zpět
Název předmětu Zákaznicky orientované podnikové řízení
Kód předmětu KMO/KOU
Organizační forma výuky Cvičení
Úroveň předmětu nespecifikována
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 4
Vyučovací jazyk Němčina
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Konečná Jana, doc. Ing. Ph.D., MBA
Obsah předmětu
Přístup k péči o zákazníky. Rozdíly ve službách poskytovaných zákazníkům po telefonu, internetu, v osobním kontaktu. Nástroje péče o zákazníka. Hodnocení péče o zákazníka. Management stížností. Případové studie zákaznicky orientovaných společností. Doplňkové informace pro studenty jsou v COURSEWARE.

Studijní aktivity a metody výuky
E-learning, Výuka podporovaná multimédii, Prezentace práce studentů, Skupinová konzultace, Samostatná práce studentů, Samostudium studentů, Samostudium literatury, Cvičení
  • E-learning [dáno e-learningovým kurzem] - 8 hodin za semestr
  • Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15] - 30 hodin za semestr
  • Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40] - 40 hodin za semestr
  • Kontaktní výuka - 26 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
znalost německého jazyka minimálně na středně pokročilé úrovni (předmět je vyučován v němčině)
znát základy marketingu
Výsledky učení
porovnat zákaznickou a produktovou orientaci podniku
pochopit a objasnit úlohu péče o zákazníka z hlediska hodnoty zákazníka
Odborné dovednosti
aplikovat postupy managementu stížností
zpracovat hodnocení péče o zákazníka
prezentovat (obhájit) výsledky zadané případové studie
diskutovat s vyučujícím v německém jazyce o možných postupech řešení
Obecné způsobilosti
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých,
bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení,
bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru,
Vyučovací metody
Odborné znalosti
E-learning,
Skupinová konzultace,
Samostudium,
Odborné dovednosti
Cvičení (praktické činnosti),
Prezentace práce studentů,
Obecné způsobilosti
Cvičení (praktické činnosti),
Prezentace práce studentů,
Skupinová konzultace,
E-learning,
Samostudium,
Hodnotící metody
Odborné znalosti
Seminární práce,
Individuální prezentace,
Odborné dovednosti
Demonstrace dovedností (praktická činnost),
Skupinová prezentace,
Obecné způsobilosti
Demonstrace dovedností (praktická činnost),
Skupinová prezentace,
Individuální prezentace,
Seminární práce,
Doporučená literatura
  • Hinterhuber, H., Matzler, K. Kundenorientierte Unternehmensfuhrung. Wiesbaden, 2006. ISBN 978-3-8349-0227-6.
  • Hippner, Hajo; Wilde, Klaus D. Grundlagen des CRM : Konzepte und Gestaltung. 2., überarb. u. erw. Aufl. Wiesbaden : Gabler, 2006. ISBN 3-409-22518-8.
  • Kotler, Philip. Marketing management : Analýza, plánování, využití, kontrola. 1. vydání. Praha : Grada, 1998. ISBN 80-7169-600-5.
  • Storbacka, Kaj; Lehtinen, Jarmo R. Řízení vztahů se zákazníky : customer relationship management. 1. vyd. Praha : Grada, 2002. ISBN 80-7169-813-X.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr