Vyučující
|
-
Konečná Jana, doc. Ing. Ph.D., MBA
|
Obsah předmětu
|
Přístup k péči o zákazníky. Rozdíly ve službách poskytovaných zákazníkům po telefonu, internetu, v osobním kontaktu. Nástroje péče o zákazníka. Hodnocení péče o zákazníka. Management stížností. Případové studie zákaznicky orientovaných společností. Doplňkové informace pro studenty jsou v COURSEWARE.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
E-learning, Výuka podporovaná multimédii, Prezentace práce studentů, Skupinová konzultace, Samostatná práce studentů, Samostudium studentů, Samostudium literatury, Cvičení
- E-learning [dáno e-learningovým kurzem]
- 8 hodin za semestr
- Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
- 30 hodin za semestr
- Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
- 40 hodin za semestr
- Kontaktní výuka
- 26 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
znalost německého jazyka minimálně na středně pokročilé úrovni (předmět je vyučován v němčině) |
znát základy marketingu |
Výsledky učení |
---|
porovnat zákaznickou a produktovou orientaci podniku |
pochopit a objasnit úlohu péče o zákazníka z hlediska hodnoty zákazníka |
Odborné dovednosti |
---|
aplikovat postupy managementu stížností |
zpracovat hodnocení péče o zákazníka |
prezentovat (obhájit) výsledky zadané případové studie |
diskutovat s vyučujícím v německém jazyce o možných postupech řešení |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
E-learning, |
Skupinová konzultace, |
Samostudium, |
Odborné dovednosti |
---|
Cvičení (praktické činnosti), |
Prezentace práce studentů, |
Obecné způsobilosti |
---|
Cvičení (praktické činnosti), |
Prezentace práce studentů, |
Skupinová konzultace, |
E-learning, |
Samostudium, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Seminární práce, |
Individuální prezentace, |
Odborné dovednosti |
---|
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Skupinová prezentace, |
Obecné způsobilosti |
---|
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Skupinová prezentace, |
Individuální prezentace, |
Seminární práce, |
Doporučená literatura
|
-
Hinterhuber, H., Matzler, K. Kundenorientierte Unternehmensfuhrung. Wiesbaden, 2006. ISBN 978-3-8349-0227-6.
-
Hippner, Hajo; Wilde, Klaus D. Grundlagen des CRM : Konzepte und Gestaltung. 2., überarb. u. erw. Aufl. Wiesbaden : Gabler, 2006. ISBN 3-409-22518-8.
-
Kotler, Philip. Marketing management : Analýza, plánování, využití, kontrola. 1. vydání. Praha : Grada, 1998. ISBN 80-7169-600-5.
-
Storbacka, Kaj; Lehtinen, Jarmo R. Řízení vztahů se zákazníky : customer relationship management. 1. vyd. Praha : Grada, 2002. ISBN 80-7169-813-X.
|