Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Strategie prezentace na internetu, responzivní web WordPress a design webových stránek Příprava projektu prezentace organizace na internetu Webová analytika a Google Analytics Příprava PPC Sociální média a prezentace organizace na sociálních sítích Video a prezentace na www, YouTube Příprava prezentace projektu
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Příprava prezentace (referátu) [3-8]
- 10 hodin za semestr
- E-learning [dáno e-learningovým kurzem]
- 35 hodin za semestr
- Kontaktní výuka
- 20 hodin za semestr
- Projekt individuální [40]
- 40 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
odpovídající znalosti ze základů marketingu a základní znalosti z marketingu na internetu |
Odborné dovednosti |
---|
dovednosti v oblasti ICT na úrovni ECDL |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: uplatňuje při řešení problémů vhodné metody a dříve získané vědomosti a dovednosti, kromě analytického a kritického myšlení využívá i myšlení tvořivé s použitím představivosti a intuice, |
bc. studium: prezentuje vhodným způsobem svou práci i sám sebe před známým i neznámým publikem, |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
mít znalosti z vytváření webové prezentace organizace, ze základní analytiky webu a z oblasti marketingové komunikace na internetu včetně PPC a dalších forem reklamy |
Odborné dovednosti |
---|
vytvořit webovou prezentaci s dostupným software, propojit ji s nástrojem pro webovou analytiku a připravit PPC a jiné reklamní aktivity |
zapojit sociální média do marketingové komunikace |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Seminární výuka (diskusní metody), |
E-learning, |
Samostudium, |
Samostatná práce studentů, |
Prezentace práce studentů, |
Projektová výuka, |
Odborné dovednosti |
---|
Seminární výuka (diskusní metody), |
Samostatná práce studentů, |
Prezentace práce studentů, |
Obecné způsobilosti |
---|
Seminární výuka (diskusní metody), |
Samostatná práce studentů, |
Prezentace práce studentů, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Výstupní projekt, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Průběžné hodnocení, |
Odborné dovednosti |
---|
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Výstupní projekt, |
Průběžné hodnocení, |
Obecné způsobilosti |
---|
Výstupní projekt, |
Průběžné hodnocení, |
Doporučená literatura
|
-
Eger, Ludvík; Petrtyl, Jan; Kunešová, Hana,; Mičík, Michal; Peška, Martin. Marketing na internetu. 1. vydání. 2015. ISBN 978-80-261-0573-2.
-
Janouch, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. V Brně : Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4311-7.
-
Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing management. 14. vyd. Praha : Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
-
Krug, Steve. Nenuťte uživatele přemýšlet!. 2010. ISBN 9788025129234.
-
Losekoot, Michelle. Vyhnánková, Eliška. Jak na sítě: Ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. 2019. ISBN 9788075550859.
-
Prokop, M., Adamec, J. Jak uspět na internetu.. Praha: Blue Vision, 2016. ISBN 978-80-87672-56-6.
|