Předmět: Marketing na internetu 2

« Zpět
Název předmětu Marketing na internetu 2
Kód předmětu KMO/MINT2
Organizační forma výuky Cvičení
Úroveň předmětu nespecifikována
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 4
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Slavík David, Ing. Ph.D.
Obsah předmětu
Strategie prezentace na internetu, responzivní web WordPress a design webových stránek Příprava projektu prezentace organizace na internetu Webová analytika a Google Analytics Příprava PPC Sociální média a prezentace organizace na sociálních sítích Video a prezentace na www, YouTube Příprava prezentace projektu

Studijní aktivity a metody výuky
  • Příprava prezentace (referátu) [3-8] - 10 hodin za semestr
  • E-learning [dáno e-learningovým kurzem] - 35 hodin za semestr
  • Kontaktní výuka - 20 hodin za semestr
  • Projekt individuální [40] - 40 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
odpovídající znalosti ze základů marketingu a základní znalosti z marketingu na internetu
Odborné dovednosti
dovednosti v oblasti ICT na úrovni ECDL
Obecné způsobilosti
bc. studium: uplatňuje při řešení problémů vhodné metody a dříve získané vědomosti a dovednosti, kromě analytického a kritického myšlení využívá i myšlení tvořivé s použitím představivosti a intuice,
bc. studium: prezentuje vhodným způsobem svou práci i sám sebe před známým i neznámým publikem,
Výsledky učení
Odborné znalosti
mít znalosti z vytváření webové prezentace organizace, ze základní analytiky webu a z oblasti marketingové komunikace na internetu včetně PPC a dalších forem reklamy
Odborné dovednosti
vytvořit webovou prezentaci s dostupným software, propojit ji s nástrojem pro webovou analytiku a připravit PPC a jiné reklamní aktivity
zapojit sociální média do marketingové komunikace
Obecné způsobilosti
bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení,
bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru,
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Seminární výuka (diskusní metody),
E-learning,
Samostudium,
Samostatná práce studentů,
Prezentace práce studentů,
Projektová výuka,
Odborné dovednosti
Seminární výuka (diskusní metody),
Samostatná práce studentů,
Prezentace práce studentů,
Obecné způsobilosti
Seminární výuka (diskusní metody),
Samostatná práce studentů,
Prezentace práce studentů,
Hodnotící metody
Odborné znalosti
Výstupní projekt,
Demonstrace dovedností (praktická činnost),
Průběžné hodnocení,
Odborné dovednosti
Demonstrace dovedností (praktická činnost),
Výstupní projekt,
Průběžné hodnocení,
Obecné způsobilosti
Výstupní projekt,
Průběžné hodnocení,
Doporučená literatura
  • Eger, Ludvík; Petrtyl, Jan; Kunešová, Hana,; Mičík, Michal; Peška, Martin. Marketing na internetu. 1. vydání. 2015. ISBN 978-80-261-0573-2.
  • Janouch, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. V Brně : Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4311-7.
  • Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing management. 14. vyd. Praha : Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
  • Krug, Steve. Nenuťte uživatele přemýšlet!. 2010. ISBN 9788025129234.
  • Losekoot, Michelle. Vyhnánková, Eliška. Jak na sítě: Ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. 2019. ISBN 9788075550859.
  • Prokop, M., Adamec, J. Jak uspět na internetu.. Praha: Blue Vision, 2016. ISBN 978-80-87672-56-6.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr