|
Vyučující
|
-
Šímová Miroslava, doc. Ing. Ph.D., MBA
|
|
Obsah předmětu
|
Případové studie z podnikové praxe z oblasti marketingového řízení a marketingových aplikací. Doplňkové informace pro studenty jsou v COURSEWARE.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Diskuse, Výuka podporovaná multimédii, Prezentace práce studentů, Skupinová konzultace, Studium metodou řešení problémů, Samostatná práce studentů, Samostudium studentů, Samostudium literatury, Cvičení
- Projekt týmový [20-60 / počet studentů]
- 12 hodin za semestr
- Příprava prezentace (referátu) [3-8]
- 10 hodin za semestr
- Kontaktní výuka
- 26 hodin za semestr
- Vypracování seminární práce v magisterském studijním programu [5-100]
- 30 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| znalost základů marketingu a marketingového řízení podniku |
| Výsledky učení |
|---|
| využívat teoretické základy marketingu a marketingové koncepce řízení podniku |
| porovnat marketingové a ostatní podnikatelské koncepce |
| pochopit a objasnit úlohu marketingu, marketingového plánování a informačních systémů v podnikové praxi, dále tak potřebu analýzy marketingového prostředí a faktorů prostředí |
| Odborné dovednosti |
|---|
| aplikovat marketingový mix a zpracovat zadanou případovou studii |
| prezentovat (obhájit) výsledky zpracované případové studie |
| aktivně vyhledat příklady na srovnání pro daný ekonomický problém |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| mgr. studium: samostatně řeší etické problémy, |
| mgr. studium: plánují, podporují a řídí s využitím teoretických poznatků oboru získávání dalších odborných znalostí, dovedností a způsobilostí ostatních členů týmu, |
| mgr. studium: samostatně a odpovědně se rozhodují v nových nebo měnících se souvislostech nebo v zásadně se vyvíjejícím prostředí s přihlédnutím k širším společenským důsledkům jejich rozhodování, |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Řešení problémů, |
| Skupinová konzultace, |
| Samostudium, |
| Diskuse, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Prezentace práce studentů, |
| Seminární výuka (diskusní metody), |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Seminární výuka (diskusní metody), |
| Prezentace práce studentů, |
| Řešení problémů, |
| Skupinová konzultace, |
| Samostudium, |
| Diskuse, |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Seminární práce, |
| Individuální prezentace, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
| Skupinová prezentace, |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
| Seminární práce, |
| Skupinová prezentace, |
| Individuální prezentace, |
|
Doporučená literatura
|
-
Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing management. 14. vyd. Praha : Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
-
Kotler, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
-
SOLOMON, M. R., MARSHALL, G.W., STUART E.W. Marketing očima světových marketing manažerů. Praha: Computer Press, a.s., 2006. ISBN 80-251-1273-x.
|