Vyučující
|
-
Konečná Jana, doc. Ing. Ph.D., MBA
|
Obsah předmětu
|
Případové studie z podnikové praxe z oblasti marketingového řízení a marketingových aplikací. Doplňkové informace pro studenty jsou v COURSEWARE.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Diskuse, Výuka podporovaná multimédii, Prezentace práce studentů, Skupinová konzultace, Studium metodou řešení problémů, Samostatná práce studentů, Samostudium studentů, Samostudium literatury, Cvičení
- Projekt týmový [20-60 / počet studentů]
- 12 hodin za semestr
- Příprava prezentace (referátu) [3-8]
- 10 hodin za semestr
- Kontaktní výuka
- 26 hodin za semestr
- Vypracování seminární práce v magisterském studijním programu [5-100]
- 30 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
znalost základů marketingu a marketingového řízení podniku |
Výsledky učení |
---|
využívat teoretické základy marketingu a marketingové koncepce řízení podniku |
porovnat marketingové a ostatní podnikatelské koncepce |
pochopit a objasnit úlohu marketingu, marketingového plánování a informačních systémů v podnikové praxi, dále tak potřebu analýzy marketingového prostředí a faktorů prostředí |
Odborné dovednosti |
---|
aplikovat marketingový mix a zpracovat zadanou případovou studii |
prezentovat (obhájit) výsledky zpracované případové studie |
aktivně vyhledat příklady na srovnání pro daný ekonomický problém |
Obecné způsobilosti |
---|
mgr. studium: samostatně řeší etické problémy, |
mgr. studium: plánují, podporují a řídí s využitím teoretických poznatků oboru získávání dalších odborných znalostí, dovedností a způsobilostí ostatních členů týmu, |
mgr. studium: samostatně a odpovědně se rozhodují v nových nebo měnících se souvislostech nebo v zásadně se vyvíjejícím prostředí s přihlédnutím k širším společenským důsledkům jejich rozhodování, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Řešení problémů, |
Skupinová konzultace, |
Samostudium, |
Diskuse, |
Odborné dovednosti |
---|
Prezentace práce studentů, |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Obecné způsobilosti |
---|
Seminární výuka (diskusní metody), |
Prezentace práce studentů, |
Řešení problémů, |
Skupinová konzultace, |
Samostudium, |
Diskuse, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Seminární práce, |
Individuální prezentace, |
Odborné dovednosti |
---|
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Skupinová prezentace, |
Obecné způsobilosti |
---|
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Seminární práce, |
Skupinová prezentace, |
Individuální prezentace, |
Doporučená literatura
|
-
Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing management. 14. vyd. Praha : Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
-
Kotler, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
-
SOLOMON, M. R., MARSHALL, G.W., STUART E.W. Marketing očima světových marketing manažerů. Praha: Computer Press, a.s., 2006. ISBN 80-251-1273-x.
|