Vyučující
|
-
Hodoval Petr, Ing. Ph.D.
-
Konečná Jana, doc. Ing. Ph.D., MBA
-
Mentlíková Sabina, Ing.
-
Rottenbornová Monika, Ing. MBA
-
Slavík David, Ing. Ph.D.
-
Martínek Lukáš, doc. Ing. Ph.D.
-
Rechtorik František, doc. Ing. Ph.D.
-
Sosnová Lucie, magistr kand.ekon.věd, dipl.spec.
|
Obsah předmětu
|
Podstata marketingu a jeho role ve společnosti Analýzy trhu Marketingové plánování Marketingový výzkum Marketingový mix - produkt Marketingový mix - cena Marketingový mix - distribuce Marketingový mix - marketingová komunikace Nové trendy v marketingové komunikaci Marketing na internetu Psychologie chování kupujících na trzích B2B a B2C Úvod do marketingu služeb Doplňkové informace pro studenty kombinované formy studia jsou v COURSEWARE.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednáška s praktickými aplikacemi, E-learning, Výuka podporovaná multimédii, Prezentace práce studentů, Samostatná práce studentů, Samostudium literatury, Cvičení
- E-learning [dáno e-learningovým kurzem]
- 30 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku [10-60]
- 43 hodin za semestr
- Kontaktní výuka
- 52 hodin za semestr
- Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
- 31 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
žádné |
Výsledky učení |
---|
vysvětlit úlohu marketingu, marketingového plánování a informačních systémů v podniku |
zdůvodnit potřebu analýzy marketingového prostředí a faktorů prostředí |
určit rozdíly marketingové a ostatní podnikatelské koncepce |
Odborné dovednosti |
---|
využívat teoretické základy marketingu a marketingové koncepce při podnikové praxi |
aplikovat marketingový mix, zpracovat a prezentovat projekt marketingového plánu |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
E-learning, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Samostudium, |
Přednáška s aktivizací studentů, |
Odborné dovednosti |
---|
Cvičení (praktické činnosti), |
Prezentace práce studentů, |
Obecné způsobilosti |
---|
Cvičení (praktické činnosti), |
Výuka podporovaná multimédii, |
E-learning, |
Přednáška s aktivizací studentů, |
Samostudium, |
Prezentace práce studentů, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Písemná zkouška, |
Seminární práce, |
Odborné dovednosti |
---|
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Obecné způsobilosti |
---|
Písemná zkouška, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Seminární práce, |
Doporučená literatura
|
-
Boučková, Jana. Marketing. Praha, 2003. ISBN 80-7179-577-1.
-
Foret, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno : Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3432-0.
-
Foret, Miroslav; Stávková, Jana. Marketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0385-8.
-
Godin, Seth. Tohle je marketing! : zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě. První vydání. 2020. ISBN 978-80-271-2567-8.
-
Jakubíková, Dagmar. Strategický marketing : strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha : Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4670-8.
-
Karlíček, Miroslav. Marketingová komunikace : jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. 2016. ISBN 978-80-247-5769-8.
-
Karlíček, Miroslav. Základy marketingu. 1. vyd. Praha : Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4208-3.
-
Kotler, Philip, Kartajaya, Hermawan a Setiawan, Iwan. Marketing 4.0: moving from traditional to digital. Hoboken: Wiley, 2017. ISBN 978-1-119-34120-8.
-
Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing management. 14., global ed. Boston : Pearson Education, 2012. ISBN 978-0-273-75502-9.
-
Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing management. 14. vyd. Praha : Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
-
Pelsmacker, Patrick de; Bergh, Joeri van den; Geuens, Maggie. Marketingová komunikace. Praha : Grada, 2003. ISBN 80-247-0254-1.
-
Světlík, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň : Aleš Čeněk, 2005. ISBN 80-86898-48-2.
-
Tahal, Radek. Marketingový výzkum : postupy, metody, trendy. První vydání. 2017. ISBN 978-80-271-0206-8.
-
Urbánek, Tomáš. Marketing. 1. vyd. Praha : Alfa Nakladatelství, 2010. ISBN 978-80-87197-17-2.
-
Vlaštíková, Miroslava. Marketing služeb : efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha : Grada Publishing, 2014. ISBN 978-80-247-5037-8.
|