Vyučující
|
-
Sosnová Lucie, magistr kand.ekon.věd, dipl.spec.
-
Manda Drahomír, doc. Ing. Ph.D.
-
Hoffmannová Zuzana, doc. Ing. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Marketing bankovních služeb, marketing v pojišťovnictví. Marketing v dopravě. Marketing ve vzdělávání. Marketing ve sportu, sponzoring. Marketing v obchodě. Marketing měst a obcí. Marketing v kultuře. Etika v marketingu, společensky zodpovědný marketing. Marketing v neziskovém sektoru, fundraising. Mobilní marketing. Mystery shopping. Politický marketing. Mezinárodní marketing. Upřesnění obsahu výuky viz Courseware.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednáška s aktivizací, Prezentace práce studentů, Studium metodou řešení problémů, Samostatná práce studentů, Samostudium studentů, Přednáška, Cvičení
- Kontaktní výuka
- 39 hodin za semestr
- Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
- 25 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku [10-60]
- 35 hodin za semestr
- Příprava prezentace (referátu) [3-8]
- 5 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
znát dobře základy marketingu |
Výsledky učení |
---|
popsat a zhodnotit marketingové činnosti firem a organizací (města a obce, bankovnictví, doprava, poštovní služby, komerční sport, komerční kultura, cestovní ruch apod.) |
Odborné dovednosti |
---|
aplikovat získané poznatky v dílčích praktických výstupech pro řešení konkrétních marketingových úkolů |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Přednáška založená na výkladu, |
Přednáška s aktivizací studentů, |
Řešení problémů, |
Samostudium, |
Samostatná práce studentů, |
Odborné dovednosti |
---|
Cvičení (praktické činnosti), |
Prezentace práce studentů, |
Obecné způsobilosti |
---|
Přednáška založená na výkladu, |
Přednáška s aktivizací studentů, |
Cvičení (praktické činnosti), |
Prezentace práce studentů, |
Samostatná práce studentů, |
Samostudium, |
Řešení problémů, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Písemná zkouška, |
Seminární práce, |
Odborné dovednosti |
---|
Seminární práce, |
Obecné způsobilosti |
---|
Písemná zkouška, |
Seminární práce, |
Doporučená literatura
|
-
Bačuvčík, Radim. Marketing kultury. Zlín, 2012. ISBN 978-80-87500-17-0.
-
Bačuvčík, Radim. Marketing neziskových organizací. 1. vyd. Zlín : VeRBuM, 2011. ISBN 978-80-87500-01-9.
-
Bachmann, Pavel. Management neziskové organizace. Vyd. 1. Hradec Králové : Gaudeamus, 2011. ISBN 978-80-7435-130-3.
-
Bárta, Vladimír; Pátík, Ladislav; Postler, Milan. Retail marketing. Vyd. 1. Praha : Management Press, 2009. ISBN 978-80-7261-207-9.
-
Blažková, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. Praha : Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1535-3.
-
Boxberg Karlsson, Veronica. The book about mystery shopping : improving business by measuring management. Vallentuna : Better Business Book, 2009. ISBN 978-91-978222-0-6.
-
Cimler, Petr. Příklady aplikací marketingu. V Plzni : Západočeská univerzita, 2006. ISBN 80-7043-505-4.
-
Čáslavová, Eva. Management sportu. Praha : East Publishing, 2000. ISBN 80-7219-010-5.
-
Eger, Ludvík. Technologie vzdělávání dospělých. Plzeň : Západočeská univerzita, 2005. ISBN 80-7043-398-1.
-
Ftorek, Jozef. Public relations a politika : kdo a jak řídí naše osudy s naším souhlasem. 1. vyd. Praha : Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3376-0.
-
Hesková, Marie; Štarchoň, Peter. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha : Oeconomica, 2009. ISBN 978-80-245-1520-5.
-
Janečková, Lidmila; Vaštíková, Miroslava. Marketing měst a obcí. Vyd. 1. Praha : Grada, 1999. ISBN 80-7169-750-8.
-
Janečková, Lidmila; Vaštíková, Miroslava. Marketing služeb. 1. vyd. Praha : Grada, 2000. ISBN 80-7169-995-0.
-
Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing management. 12th ed. Upper Saddle River : Pearson Prentice Hall, 2006. ISBN 0-13-145757-8.
-
Kozel, Roman; Mynářová, Lenka; Svobodová, Hana. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha : Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3527-6.
-
Králová, Lenka. Vybrané marketingové aplikace. V Plzni : Západočeská univerzita, 2014. ISBN 978-80-261-0459-9.
-
Lattenberg, Vivien. Event, aneb, Úspěšná akce krok za krokem : příručka pro organizátory. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2397-3.
-
Machková, Hana. Mezinárodní marketing. Vyd. 2., rozš. a upr. Praha : Grada Publishing, 2006. ISBN 80-247-1678-X.
-
Mulačová, Věra; Mulač, Petr. Obchodní podnikání ve 21. století. 1. vyd. Praha : Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4780-4.
-
PamInCa. The essential guide to mystery shopping. Cupertino : Happy About, 2009. ISBN 978-1-60005-130-2.
-
Pförtsch, Waldemar; Godefroid, Peter. Business-to-business-marketing. 5., aktualisierte Aufl. Herne : Kiehl, 2013. ISBN 978-3-470-47175-4.
-
Polačková, Zuzana. Fundraisingové aktivity : jak získat finanční prostředky od místní komunity. Vyd. 1. Praha : Portál, 2005. ISBN 80-7178-694-2.
-
Řezníček, Bohumil; Šaradín, Pavel. Marketing v dopravě. 1. vyd. Praha : Grada, 2001. ISBN 80-247-0051-4.
-
Stejskal, Jan; Kuvíková, Helena,; Maťátková, Kateřina. Neziskové organizace - vybrané problémy ekonomiky : se zaměřením na nestátní neziskové organizace. Vyd. 1. Praha : Wolters Kluwer Česká republika, 2012. ISBN 978-80-7357-973-9.
-
Stucker, Cathy. The mystery shopper's manual : how to get paid to shop in your favorite stores, eat in your favorite restaurants, and more!. 6th ed. Sugar Land : Special Interest Publishing, 2005. ISBN 978-1-888983-30-2.
-
Šedivý, Marek; Medlíková, Olga. Public relations, fundraising a lobbing : pro neziskové organizace. 1. vyd. Praha : Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4040-9.
-
Šedivý, Marek; Medlíková, Olga. Úspěšná nezisková organizace. 2., aktualiz. a dopl. vyd. Praha : Grada, 2011. ISBN 978-80-247-4041-6.
-
Vávra, Oldřich. Praktické marketingové aplikace. Vyd. 1. Praha : Oeconomica, 2007. ISBN 978-80-245-1307-2.
-
Veber, Jaromír; Srpová, Jitka. Podnikání malé a střední firmy. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha : Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2409-6.
-
Zamazalová, Marcela. Marketing obchodní firmy. 1. vyd. Praha : Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2049-4.
|