Předmět: Marketingová komunikace v němčině

« Zpět
Název předmětu Marketingová komunikace v němčině
Kód předmětu KMO/NMK
Organizační forma výuky Přednáška + Seminář
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 4
Vyučovací jazyk Němčina
Statut předmětu Povinně-volitelný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Dostupnost předmětu Předmět je nabízen přijíždějícím studentům
Vyučující
  • Hodoval Petr, Ing. Ph.D.
  • Konečná Jana, doc. Ing. Ph.D., MBA
Obsah předmětu
Marketingová komunikace a komunikační proces. Nástroje komunikačního mixu. Komunikační prostředky. Úvod do tvorby komunikační plánu. Faktory úspěšnosti marketingové komunikace. Trendy v marketingové komunikaci. Značka a ochranná známka. Etický a legislativní rozměr marketingové komunikace.

Studijní aktivity a metody výuky
Přednáška s analýzou videozáznamu, Přednáška
  • Kontaktní výuka - 26 hodin za semestr
  • Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15] - 13 hodin za semestr
  • Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40] - 26 hodin za semestr
  • Příprava na zkoušku [10-60] - 39 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
znát německý jazyk minimálně na středně pokročilé úrovni (předmět je vyučován v němčině)
znát základy marketingu
Obecné způsobilosti
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje,
Výsledky učení
Odborné znalosti
popsat nástroje komunikačního mixu
představit aktuální trendy v marketingové komunikaci
vysvětlit využití informačních technologií v komunikaci
Odborné dovednosti
sestavit efektivní komunikační plán
aplikovat vybrané komunikační nástroje do praxe
Obecné způsobilosti
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých,
bc. studium: do jejich řešení zahrnují úvahu o jejich etickém rozměru,
bc. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce,
bc. studium: srozumitelně shrnou názory ostatních členů týmu,
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Přednáška s aktivizací studentů,
Odborné dovednosti
Seminární výuka (diskusní metody),
Obecné způsobilosti
Přednáška s aktivizací studentů,
Seminární výuka (diskusní metody),
Hodnotící metody
Odborné znalosti
Seminární práce,
Písemná zkouška,
Odborné dovednosti
Skupinová prezentace,
Demonstrace dovedností (praktická činnost),
Obecné způsobilosti
Seminární práce,
Skupinová prezentace,
Písemná zkouška,
Demonstrace dovedností (praktická činnost),
Doporučená literatura
  • Bruhn, Manfred; Homburg, Christian. Gabler Lexikon Marketing. 2., vollständing überarbeitete und aktualisierte Aufl. Wiesbaden : Gabler, 2004. ISBN 3-409-29971-8.
  • Bruhn, Manfred. Marketing - Grundlagen für Studium und Praxis. Wiesbaden, 2016. ISBN 978-3-658-09803-2.
  • Bruhn, Manfred. Marketingübungen : Basiswissen, Aufgaben, Lösungen : selbständiges Lerntraining für Studium und Beruf. 2., überarb. Aufl. Wiesbaden : Gabler, 2004. ISBN 3-409-21640-5.
  • Copley, Paul. Marketing communications management concepts and theories, cases and practices. Oxford : Butterworth-Heinemann, 2004. ISBN 978-0-08-047337-6.
  • Kotler, Philip; Kartajaya, Hermawan,; Setiawan, Iwan. Marketing 4.0 : moving from traditional to digital. 2017. ISBN 978-1-119-34120-8.
  • Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing management. 14., global ed. Boston : Pearson Education, 2012. ISBN 978-0-273-75502-9.
  • Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing-management: konzepte - instrumente - unternehmensfallstudien. 2016. ISBN 978-0-292-09262-1.
  • Schnettler, Josef; Wendt, Gero. Werbung planen : Konzeption, Media und Kreation : Lehr- und Arbeitsbuch für die Aus- und Weiterbildung. 4. überarbeitete Aufl. Berlin : Cornelsen, 2011. ISBN 978-3-589-24027-2.
  • Schnettler, Josef; Wendt, Gero. 34 Fallbeispiele : Werbung und Kommunikation. 1. Aufl. Berlin : Cornelsen, 2010. ISBN 978-3-589-23822-4.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr