Vyučující
|
-
Hodoval Petr, Ing. Ph.D.
-
Konečná Jana, doc. Ing. Ph.D., MBA
|
Obsah předmětu
|
Marketingová komunikace a komunikační proces. Nástroje komunikačního mixu. Komunikační prostředky. Úvod do tvorby komunikační plánu. Faktory úspěšnosti marketingové komunikace. Trendy v marketingové komunikaci. Značka a ochranná známka. Etický a legislativní rozměr marketingové komunikace.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednáška s analýzou videozáznamu, Přednáška
- Kontaktní výuka
- 26 hodin za semestr
- Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
- 13 hodin za semestr
- Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
- 26 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku [10-60]
- 39 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
znát německý jazyk minimálně na středně pokročilé úrovni (předmět je vyučován v němčině) |
znát základy marketingu |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
popsat nástroje komunikačního mixu |
představit aktuální trendy v marketingové komunikaci |
vysvětlit využití informačních technologií v komunikaci |
Odborné dovednosti |
---|
sestavit efektivní komunikační plán |
aplikovat vybrané komunikační nástroje do praxe |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
bc. studium: do jejich řešení zahrnují úvahu o jejich etickém rozměru, |
bc. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
bc. studium: srozumitelně shrnou názory ostatních členů týmu, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Přednáška s aktivizací studentů, |
Odborné dovednosti |
---|
Seminární výuka (diskusní metody), |
Obecné způsobilosti |
---|
Přednáška s aktivizací studentů, |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Seminární práce, |
Písemná zkouška, |
Odborné dovednosti |
---|
Skupinová prezentace, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Obecné způsobilosti |
---|
Seminární práce, |
Skupinová prezentace, |
Písemná zkouška, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Doporučená literatura
|
-
Bruhn, Manfred; Homburg, Christian. Gabler Lexikon Marketing. 2., vollständing überarbeitete und aktualisierte Aufl. Wiesbaden : Gabler, 2004. ISBN 3-409-29971-8.
-
Bruhn, Manfred. Marketing - Grundlagen für Studium und Praxis. Wiesbaden, 2016. ISBN 978-3-658-09803-2.
-
Bruhn, Manfred. Marketingübungen : Basiswissen, Aufgaben, Lösungen : selbständiges Lerntraining für Studium und Beruf. 2., überarb. Aufl. Wiesbaden : Gabler, 2004. ISBN 3-409-21640-5.
-
Copley, Paul. Marketing communications management concepts and theories, cases and practices. Oxford : Butterworth-Heinemann, 2004. ISBN 978-0-08-047337-6.
-
Kotler, Philip; Kartajaya, Hermawan,; Setiawan, Iwan. Marketing 4.0 : moving from traditional to digital. 2017. ISBN 978-1-119-34120-8.
-
Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing management. 14., global ed. Boston : Pearson Education, 2012. ISBN 978-0-273-75502-9.
-
Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing-management: konzepte - instrumente - unternehmensfallstudien. 2016. ISBN 978-0-292-09262-1.
-
Schnettler, Josef; Wendt, Gero. Werbung planen : Konzeption, Media und Kreation : Lehr- und Arbeitsbuch für die Aus- und Weiterbildung. 4. überarbeitete Aufl. Berlin : Cornelsen, 2011. ISBN 978-3-589-24027-2.
-
Schnettler, Josef; Wendt, Gero. 34 Fallbeispiele : Werbung und Kommunikation. 1. Aufl. Berlin : Cornelsen, 2010. ISBN 978-3-589-23822-4.
|