Předmět: Marketingové studie v němčině

« Zpět
Název předmětu Marketingové studie v němčině
Kód předmětu KMO/NMS
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 4
Vyučovací jazyk Němčina
Statut předmětu Povinně-volitelný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Dostupnost předmětu Předmět je nabízen přijíždějícím studentům
Vyučující
  • Konečná Jana, doc. Ing. Ph.D., MBA
Obsah předmětu
Případové studie z podnikové praxe z oblasti marketingového řízení a marketingových aplikací. Doplňkové informace pro studenty jsou v COURSEWARE.

Studijní aktivity a metody výuky
E-learning, Diskuse, Výuka podporovaná multimédii, Prezentace práce studentů, Skupinová konzultace, Samostatná práce studentů, Samostudium studentů, Samostudium literatury, Cvičení
  • Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40] - 40 hodin za semestr
  • Kontaktní výuka - 26 hodin za semestr
  • Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15] - 12 hodin za semestr
  • E-learning [dáno e-learningovým kurzem] - 26 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
znát německý jazyk minimálně na středně pokročilé úrovni (předmět je vyučován v němčině)
znát základy marketingu
Výsledky učení
využívat teoretické základy marketingu a marketingové koncepce řízení podniku
porovnat marketingové a ostatní podnikatelské koncepce
pochopit a objasnit úlohu marketingu, marketingového plánování a informačních systémů v podnikové praxi, dále pak potřebu analýzy marketingového prostředí a faktorů prostředí
Odborné dovednosti
aplikovat marketingový mix a zpracovat zadanou případovou studii
prezentovat (obhájit) výsledky zpracované případové studie
diskutovat s vyučujícím v německém jazyce o možných postupech řešení
podložit svá tvrzení - aktivně vyhledat příklady na srovnání pro daný ekonomický problém
Obecné způsobilosti
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých,
bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení,
bc. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce,
Vyučovací metody
Odborné znalosti
E-learning,
Výuka podporovaná multimédii,
Samostudium,
Odborné dovednosti
Diskuse,
Skupinová konzultace,
Demonstrace dovedností,
Cvičení (praktické činnosti),
Obecné způsobilosti
Cvičení (praktické činnosti),
Demonstrace dovedností,
Diskuse,
Skupinová konzultace,
E-learning,
Výuka podporovaná multimédii,
Samostudium,
Hodnotící metody
Odborné znalosti
Seminární práce,
Individuální prezentace,
Odborné dovednosti
Demonstrace dovedností (praktická činnost),
Skupinová prezentace,
Obecné způsobilosti
Demonstrace dovedností (praktická činnost),
Seminární práce,
Skupinová prezentace,
Individuální prezentace,
Doporučená literatura
  • Bruhn, Manfred. Marketingübungen : Basiswissen, Aufgaben, Lösungen : selbständiges Lerntraining für Studium und Beruf. 2., überarb. Aufl. Wiesbaden : Gabler, 2004. ISBN 3-409-21640-5.
  • Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing management. 14., global ed. Boston : Pearson Education, 2012. ISBN 978-0-273-75502-9.
  • Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing-management: konzepte - instrumente - unternehmensfallstudien. 2016. ISBN 978-0-292-09262-1.
  • Meffert, Heribert; Burmann, Christoph,; Kirchgeorg, Manfred. Marketing : Arbeitsbuch : Aufgaben, Fallstudien, Lösungen. 10 Aufl. Wiesbaden : Gabler, 2009. ISBN 978-3-8349-1015-8.
  • Pepels, Werner. Fallstudien zum Marketing. 2015. ISBN 978-3-470-66241-1.
  • Werani, Thomas; Gaubinger, Kurt; Kinderman, Harald. Praxisorientiertes Business-to-Business-Marketing : Grundlagen und Fallstudien aus Unternehmen. Wiesbaden : Gabler, 2006. ISBN 978-3-8349-0346-4.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr