Vyučující
|
-
Konečná Jana, doc. Ing. Ph.D., MBA
|
Obsah předmětu
|
Případové studie z podnikové praxe z oblasti marketingového řízení a marketingových aplikací. Doplňkové informace pro studenty jsou v COURSEWARE.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
E-learning, Diskuse, Výuka podporovaná multimédii, Prezentace práce studentů, Skupinová konzultace, Samostatná práce studentů, Samostudium studentů, Samostudium literatury, Cvičení
- Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
- 40 hodin za semestr
- Kontaktní výuka
- 26 hodin za semestr
- Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
- 12 hodin za semestr
- E-learning [dáno e-learningovým kurzem]
- 26 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
znát německý jazyk minimálně na středně pokročilé úrovni (předmět je vyučován v němčině) |
znát základy marketingu |
Výsledky učení |
---|
využívat teoretické základy marketingu a marketingové koncepce řízení podniku |
porovnat marketingové a ostatní podnikatelské koncepce |
pochopit a objasnit úlohu marketingu, marketingového plánování a informačních systémů v podnikové praxi, dále pak potřebu analýzy marketingového prostředí a faktorů prostředí |
Odborné dovednosti |
---|
aplikovat marketingový mix a zpracovat zadanou případovou studii |
prezentovat (obhájit) výsledky zpracované případové studie |
diskutovat s vyučujícím v německém jazyce o možných postupech řešení |
podložit svá tvrzení - aktivně vyhledat příklady na srovnání pro daný ekonomický problém |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
bc. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
E-learning, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Samostudium, |
Odborné dovednosti |
---|
Diskuse, |
Skupinová konzultace, |
Demonstrace dovedností, |
Cvičení (praktické činnosti), |
Obecné způsobilosti |
---|
Cvičení (praktické činnosti), |
Demonstrace dovedností, |
Diskuse, |
Skupinová konzultace, |
E-learning, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Samostudium, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Seminární práce, |
Individuální prezentace, |
Odborné dovednosti |
---|
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Skupinová prezentace, |
Obecné způsobilosti |
---|
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Seminární práce, |
Skupinová prezentace, |
Individuální prezentace, |
Doporučená literatura
|
-
Bruhn, Manfred. Marketingübungen : Basiswissen, Aufgaben, Lösungen : selbständiges Lerntraining für Studium und Beruf. 2., überarb. Aufl. Wiesbaden : Gabler, 2004. ISBN 3-409-21640-5.
-
Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing management. 14., global ed. Boston : Pearson Education, 2012. ISBN 978-0-273-75502-9.
-
Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing-management: konzepte - instrumente - unternehmensfallstudien. 2016. ISBN 978-0-292-09262-1.
-
Meffert, Heribert; Burmann, Christoph,; Kirchgeorg, Manfred. Marketing : Arbeitsbuch : Aufgaben, Fallstudien, Lösungen. 10 Aufl. Wiesbaden : Gabler, 2009. ISBN 978-3-8349-1015-8.
-
Pepels, Werner. Fallstudien zum Marketing. 2015. ISBN 978-3-470-66241-1.
-
Werani, Thomas; Gaubinger, Kurt; Kinderman, Harald. Praxisorientiertes Business-to-Business-Marketing : Grundlagen und Fallstudien aus Unternehmen. Wiesbaden : Gabler, 2006. ISBN 978-3-8349-0346-4.
|