Vyučující
|
-
Konečná Jana, doc. Ing. Ph.D., MBA
|
Obsah předmětu
|
Podstata marketingu a jeho role ve společnosti Trh a cílený marketing Analýzy trhu Psychologie chování kupujících na trzích B2B a B2C Marketingový výzkum Marketingové plánování Marketingový mix - produkt Marketingový mix - cena Marketingový mix - distribuce Marketingový mix - propagace Úvod do marketingu služeb Marketingové trendy Doplňkové informace pro studenty kombinované formy studia jsou v COURSEWARE.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednáška s praktickými aplikacemi, E-learning, Výuka podporovaná multimédii, Prezentace práce studentů, Samostatná práce studentů, Samostudium literatury, Cvičení
- Příprava na zkoušku [10-60]
- 40 hodin za semestr
- Kontaktní výuka
- 39 hodin za semestr
- Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
- 25 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
žádné |
Výsledky učení |
---|
vysvětlit úlohu marketingu, marketingového plánování a informačních systémů v podniku |
pochopit potřebu analýzy marketingového prostředí a faktorů prostředí |
určit rozdíly marketingové a ostatní podnikatelské koncepce |
Odborné dovednosti |
---|
využívat teoretické základy marketingu a marketingové koncepce při podnikové praxi |
aplikovat marketingový mix, zpracovat a prezentovat projekt marketingového plánu |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Přednáška s aktivizací studentů, |
E-learning, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Samostudium, |
Odborné dovednosti |
---|
Prezentace práce studentů, |
Cvičení (praktické činnosti), |
Obecné způsobilosti |
---|
Přednáška s aktivizací studentů, |
Samostudium, |
E-learning, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Cvičení (praktické činnosti), |
Prezentace práce studentů, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Písemná zkouška, |
Seminární práce, |
Odborné dovednosti |
---|
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Obecné způsobilosti |
---|
Písemná zkouška, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Seminární práce, |
Doporučená literatura
|
-
Boučková, Jana. Marketing. Praha, 2003. ISBN 80-7179-577-1.
-
Foret, Miroslav; Stávková, Jana. Marketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0385-8.
-
Kotler, Philip; Armstrong, Gary. Marketing. Praha : Grada Publishing, 2004. ISBN 80-247-0513-3.
-
Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
-
KOTLER,Philip; ARMSTRONG, Garry. Grundlagen des Marketing. Munchen: Pearson Studium, 2011. ISBN 978-3-86894-014-5.
-
Pelsmacker, Patrick de; Bergh, Joeri van den; Geuens, Maggie. Marketingová komunikace. Praha : Grada, 2003. ISBN 80-247-0254-1.
-
Světlík, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň, 2005. ISBN 80-86898-48-2.
-
Vaštíková, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. Praha : Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2721-9.
|