Předmět: Základy marketingu v němčině

« Zpět
Název předmětu Základy marketingu v němčině
Kód předmětu KMO/NMTGA
Organizační forma výuky Přednáška + Cvičení
Úroveň předmětu nespecifikována
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní a letní
Počet ECTS kreditů 4
Vyučovací jazyk Němčina
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Konečná Jana, doc. Ing. Ph.D., MBA
Obsah předmětu
Podstata marketingu a jeho role ve společnosti Trh a cílený marketing Analýzy trhu Psychologie chování kupujících na trzích B2B a B2C Marketingový výzkum Marketingové plánování Marketingový mix - produkt Marketingový mix - cena Marketingový mix - distribuce Marketingový mix - propagace Úvod do marketingu služeb Marketingové trendy Doplňkové informace pro studenty kombinované formy studia jsou v COURSEWARE.

Studijní aktivity a metody výuky
Přednáška s praktickými aplikacemi, E-learning, Výuka podporovaná multimédii, Prezentace práce studentů, Samostatná práce studentů, Samostudium literatury, Cvičení
  • Příprava na zkoušku [10-60] - 40 hodin za semestr
  • Kontaktní výuka - 39 hodin za semestr
  • Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40] - 25 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
žádné
Výsledky učení
vysvětlit úlohu marketingu, marketingového plánování a informačních systémů v podniku
pochopit potřebu analýzy marketingového prostředí a faktorů prostředí
určit rozdíly marketingové a ostatní podnikatelské koncepce
Odborné dovednosti
využívat teoretické základy marketingu a marketingové koncepce při podnikové praxi
aplikovat marketingový mix, zpracovat a prezentovat projekt marketingového plánu
Obecné způsobilosti
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých,
bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení,
bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru,
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Přednáška s aktivizací studentů,
E-learning,
Výuka podporovaná multimédii,
Samostudium,
Odborné dovednosti
Prezentace práce studentů,
Cvičení (praktické činnosti),
Obecné způsobilosti
Přednáška s aktivizací studentů,
Samostudium,
E-learning,
Výuka podporovaná multimédii,
Cvičení (praktické činnosti),
Prezentace práce studentů,
Hodnotící metody
Odborné znalosti
Písemná zkouška,
Seminární práce,
Odborné dovednosti
Demonstrace dovedností (praktická činnost),
Obecné způsobilosti
Písemná zkouška,
Demonstrace dovedností (praktická činnost),
Seminární práce,
Doporučená literatura
  • Boučková, Jana. Marketing. Praha, 2003. ISBN 80-7179-577-1.
  • Foret, Miroslav; Stávková, Jana. Marketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0385-8.
  • Kotler, Philip; Armstrong, Gary. Marketing. Praha : Grada Publishing, 2004. ISBN 80-247-0513-3.
  • Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
  • KOTLER,Philip; ARMSTRONG, Garry. Grundlagen des Marketing. Munchen: Pearson Studium, 2011. ISBN 978-3-86894-014-5.
  • Pelsmacker, Patrick de; Bergh, Joeri van den; Geuens, Maggie. Marketingová komunikace. Praha : Grada, 2003. ISBN 80-247-0254-1.
  • Světlík, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň, 2005. ISBN 80-86898-48-2.
  • Vaštíková, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. Praha : Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2721-9.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr