Vyučující
|
-
Rechtorik František, doc. Ing. Ph.D.
-
Eretová Lenka, Ing. Ph.D.
-
Dvorský Milan, Ing. MBA
-
Martínek Lukáš, doc. Ing. Ph.D.
-
Manda Drahomír, doc. Ing. Ph.D.
-
Hodoval Petr, Ing. Ph.D.
-
Konečná Jana, doc. Ing. Ph.D., MBA
-
Kocová Hana, Mgr. Ph.D.
-
Slavík David, Ing. Ph.D.
-
Beneš Pavel, doc. Ing. CSc.
-
Mentlíková Sabina, Ing.
-
Sosnová Lucie, magistr kand.ekon.věd, dipl.spec.
|
Obsah předmětu
|
Úvodní společná konzultace - metody, postupy, informační zdroje. Volba tématu a úvodní skupinová konzultace k výběru tématu. Zpracování seminární práce: projektový záměr, postupy řešení výsledky řešení Skupinová prezentace projektu v délce 10-15 min a následná odborná diskuze. Zapracování připomínek z odborné diskuze. Odevzdání finální verze seminární práce.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Projektová výuka, Diskuse, Prezentace práce studentů, Individuální konzultace, Demonstrace dovedností, Studium metodou řešení problémů, Samostatná práce studentů
- Kontaktní výuka
- 26 hodin za semestr
- Příprava prezentace (referátu) [3-8]
- 10 hodin za semestr
- Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
- 28 hodin za semestr
- Projekt individuální [40]
- 40 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
znát základy marketingu a managementu a podnikové ekonomiky |
Odborné dovednosti |
---|
pracovat v týmu |
plnit týmovou roli |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
bc. studium: uplatňuje při řešení problémů vhodné metody a dříve získané vědomosti a dovednosti, kromě analytického a kritického myšlení využívá i myšlení tvořivé s použitím představivosti a intuice, |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
znát základní marketingové principy |
Odborné dovednosti |
---|
aplikovat marketing v prakticky orientované činnosti |
uplatnit zkušenosti z marketingu a dalších disciplín pro zpracování uceleného marketingového projektu |
pomocí interdisciplinárního přístupu realizovat řešení zvoleného, úzce vymezeného, marketingového úkolu |
prezentovat zpracovanou studii a obhájit přijaté řešení |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Samostatná práce studentů, |
Samostudium, |
Odborné dovednosti |
---|
Řešení problémů, |
Projektová výuka, |
Skupinová konzultace, |
Diskuse, |
Obecné způsobilosti |
---|
Diskuse, |
Skupinová konzultace, |
Projektová výuka, |
Samostatná práce studentů, |
Řešení problémů, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Výstupní projekt, |
Průběžné hodnocení, |
Skupinová prezentace, |
Odborné dovednosti |
---|
Výstupní projekt, |
Skupinová prezentace, |
Průběžné hodnocení, |
Obecné způsobilosti |
---|
Výstupní projekt, |
Průběžné hodnocení, |
Skupinová prezentace, |
Doporučená literatura
|
-
&. Viz literatura předmětů oboru. &.
-
Blažková, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. Praha : Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1535-3.
-
Doležal, Jan. Projektový management: Komplexně, prakticky a podle světových standardů. Praha, 2016. ISBN 978-80-247-5620-2.
-
Doležal, Jan. Projektový management podle IPMA. 1. vyd. Praha : Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2848-3.
-
Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
-
Kotler, Philip. Marketing management. 15e. Noida, 2018. ISBN 978-93-325-5718-5.
-
Kotler, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
-
Meredith, Jack R.; Mantel, Samuel J. Project management : a managerial approach. 7th ed. Hoboken : John Wiley & Sons, 2009. ISBN 978-0-470-22621-6.
-
Nicholas, John M.; Steyn, Herman. Project management for engineering, business and technology. 4th ed. London : Routledge, 2012. ISBN 978-0-08-096704-2.
-
Pokorná, G. Modul Projekty, jejich tvorba a řízení. UP Olomouc.
-
Rosenau, Milton D. Řízení projektů. Brno : Computer Press, 2007. ISBN 978-80-251-1506-0.
-
Svozilová, Alena. Projektový management. Praha : Grada, 2006. ISBN 80-247-1501-5.
|