Předmět: Marketingový projekt

« Zpět
Název předmětu Marketingový projekt
Kód předmětu KMO/PROMO
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 4
Vyučovací jazyk Čeština, Angličtina
Statut předmětu Povinný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Rechtorik František, doc. Ing. Ph.D.
  • Eretová Lenka, Ing. Ph.D.
  • Dvorský Milan, Ing. MBA
  • Martínek Lukáš, doc. Ing. Ph.D.
  • Manda Drahomír, doc. Ing. Ph.D.
  • Hodoval Petr, Ing. Ph.D.
  • Konečná Jana, doc. Ing. Ph.D., MBA
  • Kocová Hana, Mgr. Ph.D.
  • Slavík David, Ing. Ph.D.
  • Beneš Pavel, doc. Ing. CSc.
  • Mentlíková Sabina, Ing.
  • Sosnová Lucie, magistr kand.ekon.věd, dipl.spec.
Obsah předmětu
Úvodní společná konzultace - metody, postupy, informační zdroje. Volba tématu a úvodní skupinová konzultace k výběru tématu. Zpracování seminární práce: projektový záměr, postupy řešení výsledky řešení Skupinová prezentace projektu v délce 10-15 min a následná odborná diskuze. Zapracování připomínek z odborné diskuze. Odevzdání finální verze seminární práce.

Studijní aktivity a metody výuky
Projektová výuka, Diskuse, Prezentace práce studentů, Individuální konzultace, Demonstrace dovedností, Studium metodou řešení problémů, Samostatná práce studentů
  • Kontaktní výuka - 26 hodin za semestr
  • Příprava prezentace (referátu) [3-8] - 10 hodin za semestr
  • Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40] - 28 hodin za semestr
  • Projekt individuální [40] - 40 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
znát základy marketingu a managementu a podnikové ekonomiky
Odborné dovednosti
pracovat v týmu
plnit týmovou roli
Obecné způsobilosti
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje,
bc. studium: uplatňuje při řešení problémů vhodné metody a dříve získané vědomosti a dovednosti, kromě analytického a kritického myšlení využívá i myšlení tvořivé s použitím představivosti a intuice,
Výsledky učení
Odborné znalosti
znát základní marketingové principy
Odborné dovednosti
aplikovat marketing v prakticky orientované činnosti
uplatnit zkušenosti z marketingu a dalších disciplín pro zpracování uceleného marketingového projektu
pomocí interdisciplinárního přístupu realizovat řešení zvoleného, úzce vymezeného, marketingového úkolu
prezentovat zpracovanou studii a obhájit přijaté řešení
Obecné způsobilosti
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých,
bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení,
bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru,
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Samostatná práce studentů,
Samostudium,
Odborné dovednosti
Řešení problémů,
Projektová výuka,
Skupinová konzultace,
Diskuse,
Obecné způsobilosti
Diskuse,
Skupinová konzultace,
Projektová výuka,
Samostatná práce studentů,
Řešení problémů,
Hodnotící metody
Odborné znalosti
Výstupní projekt,
Průběžné hodnocení,
Skupinová prezentace,
Odborné dovednosti
Výstupní projekt,
Skupinová prezentace,
Průběžné hodnocení,
Obecné způsobilosti
Výstupní projekt,
Průběžné hodnocení,
Skupinová prezentace,
Doporučená literatura
  • &. Viz literatura předmětů oboru. &.
  • Blažková, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. Praha : Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1535-3.
  • Doležal, Jan. Projektový management: Komplexně, prakticky a podle světových standardů. Praha, 2016. ISBN 978-80-247-5620-2.
  • Doležal, Jan. Projektový management podle IPMA. 1. vyd. Praha : Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2848-3.
  • Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
  • Kotler, Philip. Marketing management. 15e. Noida, 2018. ISBN 978-93-325-5718-5.
  • Kotler, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
  • Meredith, Jack R.; Mantel, Samuel J. Project management : a managerial approach. 7th ed. Hoboken : John Wiley & Sons, 2009. ISBN 978-0-470-22621-6.
  • Nicholas, John M.; Steyn, Herman. Project management for engineering, business and technology. 4th ed. London : Routledge, 2012. ISBN 978-0-08-096704-2.
  • Pokorná, G. Modul Projekty, jejich tvorba a řízení. UP Olomouc.
  • Rosenau, Milton D. Řízení projektů. Brno : Computer Press, 2007. ISBN 978-80-251-1506-0.
  • Svozilová, Alena. Projektový management. Praha : Grada, 2006. ISBN 80-247-1501-5.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr