Předmět: Bakalářská státní zkouška z marketingového řízení

« Zpět
Název předmětu Bakalářská státní zkouška z marketingového řízení
Kód předmětu KMO/SBZMR
Organizační forma výuky bez kontaktní výuky
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní a letní
Počet ECTS kreditů 0
Vyučovací jazyk Čeština, Angličtina
Statut předmětu Povinný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Konečná Jana, doc. Ing. Ph.D., MBA
Obsah předmětu
Státní bakalářská zkouška z marketingového řízení je součástí závěrečné státní bakalářské zkoušky a koná se ve stejný den jako obhajoba bakalářské práce a státní bakalářská zkouška z ekonomie. Státní bakalářská zkouška z marketingového řízení představuje komplexní ověření znalostí získaných v průběhu studia a schopnosti tyto znalosti aplikovat na podnikovou praxi. Státní zkoušku tvoří dva základní tematické okruhy: tematický okruh Marketing, který vychází z předmětů Marketing (KMO/MTG), Marketingová komunikace (KMO/AMK, KMO/NMK), Marketing služeb (KMO/MTGS), Marketingový výzkum (KMO/MTGV), Marketing na internetu (KMO/MINT) a Marketingové aplikace KMO/MTGB). tematický okruh Management, který vychází z předmětů Základy managementu (KPM/ZM), Projektový management (KPM/PMN) a Finanční management (KFU/FIM). Studenti z každého tematického okruhu losují jednu otázku, odpovědi jsou klasifikovány souhrnně.

Studijní aktivity a metody výuky
Diskuse, Samostudium studentů, Samostudium literatury
Předpoklady
Odborné znalosti
splnit ve stanoveném termínu všechny studijní povinnosti, dosáhnout stanoveného počtu kreditů a odevzdat bakalářskou práci
Odborné dovednosti
uplatnit dovednosti získané při studiu předmětů profilujícího základu studijního programu Marketingové řízení
Obecné způsobilosti
bc. studium: rozpozná problém, objasní jeho podstatu, rozčlení ho na části,
bc. studium: je otevřený k využití různých postupů při řešení problémů, nahlíží problém z různých stran,
bc. studium: zvažuje možné klady a zápory jednotlivých variant řešení, včetně posouzení jejich rizik a důsledků,
bc. studium: prezentuje vhodným způsobem svou práci i sám sebe před známým i neznámým publikem,
Výsledky učení
Odborné znalosti
mít odborné znalosti z předmětů profilujícího základu studijního programu Marketing management
aplikovat teoretické poznatky na ekonomickou praxi
vysvětlit problematiku marketingového řízení
Odborné dovednosti
mít odborné dovednosti plynoucí ze studia předmětů profilujícího základu ve studijním programu Marketingové řízení
napsat odbornou práci a vhodným způsobem ji prezentovat
Obecné způsobilosti
bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení,
bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru,
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Samostudium,
Diskuse,
Individuální konzultace,
Odborné dovednosti
Samostudium,
Diskuse,
Individuální konzultace,
Obecné způsobilosti
Samostudium,
Diskuse,
Individuální konzultace,
Hodnotící metody
Odborné znalosti
Ústní zkouška,
Kvalifikační práce,
Odborné dovednosti
Ústní zkouška,
Kvalifikační práce,
Obecné způsobilosti
Ústní zkouška,
Kvalifikační práce,
Doporučená literatura
  • . Literatura je uvedená u tematických okruhů této státní bakalářské zkoušky v Courseware a v sylabech předmětů profilujícího základu studijního programu Marketingové řízení..


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr