Vyučující
|
-
Konečná Jana, doc. Ing. Ph.D., MBA
|
Obsah předmětu
|
Státní bakalářská zkouška z marketingového řízení je součástí závěrečné státní bakalářské zkoušky a koná se ve stejný den jako obhajoba bakalářské práce a státní bakalářská zkouška z ekonomie. Státní bakalářská zkouška z marketingového řízení představuje komplexní ověření znalostí získaných v průběhu studia a schopnosti tyto znalosti aplikovat na podnikovou praxi. Státní zkoušku tvoří dva základní tematické okruhy: tematický okruh Marketing, který vychází z předmětů Marketing (KMO/MTG), Marketingová komunikace (KMO/AMK, KMO/NMK), Marketing služeb (KMO/MTGS), Marketingový výzkum (KMO/MTGV), Marketing na internetu (KMO/MINT) a Marketingové aplikace KMO/MTGB). tematický okruh Management, který vychází z předmětů Základy managementu (KPM/ZM), Projektový management (KPM/PMN) a Finanční management (KFU/FIM). Studenti z každého tematického okruhu losují jednu otázku, odpovědi jsou klasifikovány souhrnně.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Diskuse, Samostudium studentů, Samostudium literatury
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
splnit ve stanoveném termínu všechny studijní povinnosti, dosáhnout stanoveného počtu kreditů a odevzdat bakalářskou práci |
Odborné dovednosti |
---|
uplatnit dovednosti získané při studiu předmětů profilujícího základu studijního programu Marketingové řízení |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: rozpozná problém, objasní jeho podstatu, rozčlení ho na části, |
bc. studium: je otevřený k využití různých postupů při řešení problémů, nahlíží problém z různých stran, |
bc. studium: zvažuje možné klady a zápory jednotlivých variant řešení, včetně posouzení jejich rizik a důsledků, |
bc. studium: prezentuje vhodným způsobem svou práci i sám sebe před známým i neznámým publikem, |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
mít odborné znalosti z předmětů profilujícího základu studijního programu Marketing management |
aplikovat teoretické poznatky na ekonomickou praxi |
vysvětlit problematiku marketingového řízení |
Odborné dovednosti |
---|
mít odborné dovednosti plynoucí ze studia předmětů profilujícího základu ve studijním programu Marketingové řízení |
napsat odbornou práci a vhodným způsobem ji prezentovat |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Samostudium, |
Diskuse, |
Individuální konzultace, |
Odborné dovednosti |
---|
Samostudium, |
Diskuse, |
Individuální konzultace, |
Obecné způsobilosti |
---|
Samostudium, |
Diskuse, |
Individuální konzultace, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Ústní zkouška, |
Kvalifikační práce, |
Odborné dovednosti |
---|
Ústní zkouška, |
Kvalifikační práce, |
Obecné způsobilosti |
---|
Ústní zkouška, |
Kvalifikační práce, |
Doporučená literatura
|
-
. Literatura je uvedená u tematických okruhů této státní bakalářské zkoušky v Courseware a v sylabech předmětů profilujícího základu studijního programu Marketingové řízení..
|