|
Vyučující
|
-
Šímová Miroslava, doc. Ing. Ph.D., MBA
|
|
Obsah předmětu
|
Státní bakalářská zkouška z marketingového řízení je součástí závěrečné státní bakalářské zkoušky a koná se ve stejný den jako obhajoba bakalářské práce a státní bakalářská zkouška z ekonomie. Státní bakalářská zkouška z marketingového řízení představuje komplexní ověření znalostí získaných v průběhu studia a schopnosti tyto znalosti aplikovat na podnikovou praxi. Státní zkoušku tvoří dva základní tematické okruhy: tematický okruh Marketing, který vychází z předmětů Marketing (KMO/MTG), Marketingová komunikace (KMO/AMK, KMO/NMK), Marketing služeb (KMO/MTGS), Marketingový výzkum (KMO/MTGV), Marketing na internetu (KMO/MINT) a Marketingové aplikace KMO/MTGB). tematický okruh Management, který vychází z předmětů Základy managementu (KPM/ZM), Projektový management (KPM/PMN) a Finanční management (KFU/FIM). Studenti z každého tematického okruhu losují jednu otázku, odpovědi jsou klasifikovány souhrnně.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
Diskuse, Samostudium studentů, Samostudium literatury
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| splnit ve stanoveném termínu všechny studijní povinnosti, dosáhnout stanoveného počtu kreditů a odevzdat bakalářskou práci |
| Odborné dovednosti |
|---|
| uplatnit dovednosti získané při studiu předmětů profilujícího základu studijního programu Marketingové řízení |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| bc. studium: rozpozná problém, objasní jeho podstatu, rozčlení ho na části, |
| bc. studium: je otevřený k využití různých postupů při řešení problémů, nahlíží problém z různých stran, |
| bc. studium: zvažuje možné klady a zápory jednotlivých variant řešení, včetně posouzení jejich rizik a důsledků, |
| bc. studium: prezentuje vhodným způsobem svou práci i sám sebe před známým i neznámým publikem, |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| mít odborné znalosti z předmětů profilujícího základu studijního programu Marketing management |
| aplikovat teoretické poznatky na ekonomickou praxi |
| vysvětlit problematiku marketingového řízení |
| Odborné dovednosti |
|---|
| mít odborné dovednosti plynoucí ze studia předmětů profilujícího základu ve studijním programu Marketingové řízení |
| napsat odbornou práci a vhodným způsobem ji prezentovat |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
| bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru, |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Samostudium, |
| Diskuse, |
| Individuální konzultace, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Samostudium, |
| Diskuse, |
| Individuální konzultace, |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Samostudium, |
| Diskuse, |
| Individuální konzultace, |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Ústní zkouška, |
| Kvalifikační práce, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Ústní zkouška, |
| Kvalifikační práce, |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Ústní zkouška, |
| Kvalifikační práce, |
|
Doporučená literatura
|
-
. Literatura je uvedená u tematických okruhů této státní bakalářské zkoušky v Courseware a v sylabech předmětů profilujícího základu studijního programu Marketingové řízení..
|