Předmět: Simulační hra ve službách

« Zpět
Název předmětu Simulační hra ve službách
Kód předmětu KMO/SHS
Organizační forma výuky Cvičení
Úroveň předmětu nespecifikována
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 3
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu Povinně-volitelný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Martínek Lukáš, doc. Ing. Ph.D.
Obsah předmětu
Plán seminářů: Sestavení týmů a představení zadání projektu (1 seminář) Situační analýza firmy (2 semináře) Stanovení cílů a plánu rozvoje firmy - cíle + ekonomika (2 semináře) Zadávání rozhodnutí do počítačového simulátoru a analýza odchylek (4 semináře) Závěrečné prezentace (1 seminář)

Studijní aktivity a metody výuky
  • Kontaktní výuka - 26 hodin za semestr
  • Projekt týmový [20-60 / počet studentů] - 12 hodin za semestr
  • Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40] - 40 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
provést situační analýzu podniku aplikovat marketingové nástroje identifikovat základní finanční ukazatele podniku
Odborné dovednosti
spolupracovat v týmu aplikovat manažerské dovednosti
Obecné způsobilosti
bc. studium: efektivně využívá různé strategie učení k získání a zpracování poznatků a informací, hledá a rozvíjí účinné postupy ve svém učení,
bc. studium: rozpozná problém, objasní jeho podstatu, rozčlení ho na části,
bc. studium: je otevřený k využití různých postupů při řešení problémů, nahlíží problém z různých stran,
bc. studium: efektivně využívá moderní informační technologie,
Výsledky učení
Odborné znalosti
propojit znalosti z jednotlivých oblastí podniku (finance, management, marketing, obchod) a prakticky je využít
Odborné dovednosti
zhodnotit komplexně situaci podniku rozhodovat se na základě ekonomických analýz
Obecné způsobilosti
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých,
bc. studium: dle rámcového zadání a přidělených zdrojů koordinují činnost týmu, nesou odpovědnost za jeho výsledky,
bc. studium: srozumitelně shrnou názory ostatních členů týmu,
bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru,
bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení,
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Řešení problémů,
počítačová simulační hra
Seminární výuka (diskusní metody),
Kooperativní výuka,
Odborné dovednosti
Seminární výuka (diskusní metody),
Řešení problémů,
počítačová simulační hra
Kooperativní výuka,
Obecné způsobilosti
Řešení problémů,
Seminární výuka (diskusní metody),
computer simulation game
Kooperativní výuka,
Hodnotící metody
Odborné znalosti
Průběžné hodnocení,
Sebehodnocení,
Skupinová prezentace,
Seminární práce,
Odborné dovednosti
Sebehodnocení,
Průběžné hodnocení,
Skupinová prezentace,
Seminární práce,
Obecné způsobilosti
Sebehodnocení,
Průběžné hodnocení,
Skupinová prezentace,
Seminární práce,
Doporučená literatura
  • Kotler, P., Keller, K., L. Marketing management. Noida: Pearson, 2018. ISBN 978-93-325-5718-5.
  • Žáček, Vladimír. Management podniku. 2. přepracované vydání. 2016. ISBN 978-80-01-05980-7.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr