Vyučující
|
-
Martínek Lukáš, doc. Ing. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Plán seminářů: Sestavení týmů a představení zadání projektu (1 seminář) Situační analýza firmy (2 semináře) Stanovení cílů a plánu rozvoje firmy - cíle + ekonomika (2 semináře) Zadávání rozhodnutí do počítačového simulátoru a analýza odchylek (4 semináře) Závěrečné prezentace (1 seminář)
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Kontaktní výuka
- 26 hodin za semestr
- Projekt týmový [20-60 / počet studentů]
- 12 hodin za semestr
- Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
- 40 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
provést situační analýzu podniku aplikovat marketingové nástroje identifikovat základní finanční ukazatele podniku |
Odborné dovednosti |
---|
spolupracovat v týmu aplikovat manažerské dovednosti |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: efektivně využívá různé strategie učení k získání a zpracování poznatků a informací, hledá a rozvíjí účinné postupy ve svém učení, |
bc. studium: rozpozná problém, objasní jeho podstatu, rozčlení ho na části, |
bc. studium: je otevřený k využití různých postupů při řešení problémů, nahlíží problém z různých stran, |
bc. studium: efektivně využívá moderní informační technologie, |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
propojit znalosti z jednotlivých oblastí podniku (finance, management, marketing, obchod) a prakticky je využít |
Odborné dovednosti |
---|
zhodnotit komplexně situaci podniku rozhodovat se na základě ekonomických analýz |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
bc. studium: dle rámcového zadání a přidělených zdrojů koordinují činnost týmu, nesou odpovědnost za jeho výsledky, |
bc. studium: srozumitelně shrnou názory ostatních členů týmu, |
bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru, |
bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Řešení problémů, |
počítačová simulační hra |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Kooperativní výuka, |
Odborné dovednosti |
---|
Seminární výuka (diskusní metody), |
Řešení problémů, |
počítačová simulační hra |
Kooperativní výuka, |
Obecné způsobilosti |
---|
Řešení problémů, |
Seminární výuka (diskusní metody), |
computer simulation game |
Kooperativní výuka, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Průběžné hodnocení, |
Sebehodnocení, |
Skupinová prezentace, |
Seminární práce, |
Odborné dovednosti |
---|
Sebehodnocení, |
Průběžné hodnocení, |
Skupinová prezentace, |
Seminární práce, |
Obecné způsobilosti |
---|
Sebehodnocení, |
Průběžné hodnocení, |
Skupinová prezentace, |
Seminární práce, |
Doporučená literatura
|
-
Kotler, P., Keller, K., L. Marketing management. Noida: Pearson, 2018. ISBN 978-93-325-5718-5.
-
Žáček, Vladimír. Management podniku. 2. přepracované vydání. 2016. ISBN 978-80-01-05980-7.
|