Vyučující
|
-
Konečná Jana, doc. Ing. Ph.D., MBA
|
Obsah předmětu
|
Zadání a konkretizace projektového tématu z oblasti udržitelnosti v marketingu či turismu Skupinová konzultace - metody, postupy, informační zdroje Rešerše potřebných zdrojů Stanovení cílů a hlavních aktivit projektu Harmonogram zpracování, definice milníků a dílčích úkolů Zpracování jednotlivých částí projektu Individuální a skupinové konzultace Finalizace projektu a příprava prezentace Prezentace finální verze projektu a následná odborná diskuse
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Kontaktní výuka
- 26 hodin za semestr
- Projekt týmový [20-60 / počet studentů]
- 42 hodin za semestr
- Příprava prezentace (referátu) [3-8]
- 10 hodin za semestr
- Praktická výuka [vyjádření počtem hodin]
- 52 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
popsat základní aspekty marketingového managementu a turismu |
Odborné dovednosti |
---|
aplikovat základní nástroje marketingové situační analýzy |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
bc. studium: kriticky přistupuje ke zdrojům informací, informace tvořivě zpracovává a využívá při svém studiu a praxi, |
bc. studium: vytváří hypotézy, navrhuje postupné kroky, zvažuje využití různých postupů při řešení problému nebo ověřování hypotézy, |
bc. studium: je otevřený k využití různých postupů při řešení problémů, nahlíží problém z různých stran, |
bc. studium: uplatňuje při řešení problémů vhodné metody a dříve získané vědomosti a dovednosti, kromě analytického a kritického myšlení využívá i myšlení tvořivé s použitím představivosti a intuice, |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
charakterizovat znalosti, které nastudoval a použil v kontextu řešení zadaného projektu |
Odborné dovednosti |
---|
aplikovat znalosti z marketingového managementu a turismu pro zpracování uceleného prakticky orientovaného projektu se zaměřením na udržitelnost |
vybrat vhodné zdroje, porozumět jim, analyzovat je, citovat a na jejich základě vytvořit cíl práce a formulovat výzkumné otázky |
realizovat pomocí interdisciplinárního a samostatného přístupu řešení prakticky orientovaného úkolu |
prezentovat zpracovanou studii a obhájit přijaté řešení |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
bc. studium: dle rámcového zadání a přidělených zdrojů koordinují činnost týmu, nesou odpovědnost za jeho výsledky, |
bc. studium: srozumitelně shrnou názory ostatních členů týmu, |
bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Seminární výuka (diskusní metody), |
Samostudium, |
Odborné dovednosti |
---|
Seminární výuka (diskusní metody), |
Samostatná práce studentů, |
Prezentace práce studentů, |
Skupinová konzultace, |
Řešení problémů, |
Projektová výuka, |
Obecné způsobilosti |
---|
Prezentace práce studentů, |
Samostatná práce studentů, |
Projektová výuka, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Výstupní projekt, |
Odborné dovednosti |
---|
Výstupní projekt, |
Skupinová prezentace, |
Obecné způsobilosti |
---|
Výstupní projekt, |
Skupinová prezentace, |
Doporučená literatura
|
-
Doležal, J. Projektový management. Praha: Grada Publishing. 2023.
-
Goeldner, Charles R.; Ritchie, J. R. Brent. Cestovní ruch : principy, příklady, trendy. Brno : BizBooks, 2014. ISBN 978-80-265-0298-2.
-
Jakubíková, D.; Janeček, P.; Hommerová D. Strategický marketing: Strategie a trendy. Praha: Grada, 2023. ISBN 978-80-271-3722-0.
-
Kerzner, Harold. Project management : a systems approach to planning, scheduling, and controlling. Twelfth edition. 2017. ISBN 978-1-119-16535-4.
-
Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing management. 14. vyd. Praha : Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
-
Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing management. 15e. 2018. ISBN 978-93-325-5718-5.
-
Skalický, Jiří; Jermář, Milan; Svoboda, Jaroslav. Projektový management a potřebné kompetence. 1. vyd. Plzeň : Západočeská univerzita, 2010. ISBN 978-80-7043-975-3.
|