Předmět: Výzkumný projekt

« Zpět
Název předmětu Výzkumný projekt
Kód předmětu KMO/VP
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní a letní
Počet ECTS kreditů 5
Vyučovací jazyk Angličtina
Statut předmětu Povinný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Manda Drahomír, doc. Ing. Ph.D.
Obsah předmětu
Význam marketingového výzkumu pro manažerské rozhodování, MIS Proces marketingového výzkumu Definování výzkumného problému, cíle, otázek a hypotéz Zdroje dat a práce s odbornými sekundárními daty a vědeckými databázemi Kvantitativní, kvalitativní a smíšený design výzkumu Základní techniky sběru dat - dotazování, pozorování a experiment Dotazování a konstrukce dotazníku, pilotáž, předvýzkum Specifika kvalitativního dotazování a metoda focus groups Experiment a kvaziexperiment v marketingovém výzkumu Analýza kvantitativních dat, aplikace statistiky, validita, reliabilita Prezentace výzkumu, výzkumná zpráva

Studijní aktivity a metody výuky
Prezentace práce studentů, Přednáška, Cvičení
  • Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15] - 15 hodin za semestr
  • Praktická výuka [vyjádření počtem hodin] - 36 hodin za semestr
  • Kontaktní výuka - 39 hodin za semestr
  • Projekt individuální [40] - 40 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
využít základní poznatky z marketingu a managementu
Odborné dovednosti
aplikovat základní ICT dovednosti
připravit a realizovat prezentaci v PowerPointu
Obecné způsobilosti
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje,
Výsledky učení
Odborné znalosti
využívat základní informace o marketingovém výzkumu v praxi
aplikovat zásady marketingového výzkumu
popsat problematiku plánování, realizace a vyhodnocení výzkumu
diskutovat o trendech v oblasti marketingového výzkumu
Odborné dovednosti
zpracovat plán marketingového výzkumu pro určitý projekt
realizovat analýzu dat z výzkumu
Obecné způsobilosti
orientovat se v problematice marketingového výzkumu
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Samostudium,
Samostatná práce studentů,
Odborné dovednosti
Demonstrace dovedností,
Prezentace práce studentů,
Skupinová konzultace,
Diskuse,
Obecné způsobilosti
Cvičení (praktické činnosti),
Diskuse,
Skupinová konzultace,
Řešení problémů,
Samostatná práce studentů,
Hodnotící metody
Odborné znalosti
Demonstrace dovedností (praktická činnost),
Individuální prezentace,
Seminární práce,
Odborné dovednosti
Demonstrace dovedností (praktická činnost),
Průběžné hodnocení,
Obecné způsobilosti
Demonstrace dovedností (praktická činnost),
Doporučená literatura
  • Burns, Alvin C.; Veeck, Ann; Bush, Ronald F. Marketing research. Eigth edition, global edition. 2017. ISBN 978-1-292-15326-1.
  • Hyman, Michael R.; Sierra, Jeremy J. Marketing research kit for dummies. 2010. ISBN 978-0-470-52068-0.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr