|
Lecturer(s)
|
-
Kumpera Pavel, doc. RNDr. CSc.
|
|
Course content
|
Content: The thesis seminar consists of regular consultations with the tutor.
|
|
Learning activities and teaching methods
|
One-to-One tutorial, Individual study, Textual studies
- E-learning (given by an e-learning course)
- 160 hours per semester
|
| learning outcomes |
|---|
| Knowledge |
|---|
| aktivně užívat matematických poznatků získaných v předchozím bakalářském studiu |
| chápat nejčastější chyby v diplomových pracích a vyhnout se jim |
| vymezit možnosti využití počítačových technologií v matematice (včetně textových editorů) |
| vymezit aktuální normu pro citaci literatury |
| Skills |
|---|
| aktivně užívat dovedností získaných v předchozím bakalářském studiu |
| samostatně studovat matematický text |
| interpretovat získaná data |
| správně citovat zdroje |
| formulovat cíle a hypotézy |
| teaching methods |
|---|
| Knowledge |
|---|
| One-to-One tutorial |
| Self-study of literature |
| Individual study |
| Skills |
|---|
| One-to-One tutorial |
| Self-study of literature |
| Individual study |
| assessment methods |
|---|
| Knowledge |
|---|
| Bachelor's thesis assessment |
| Skills |
|---|
| Bachelor's thesis assessment |
|
Recommended literature
|
-
dle diplomové práce.
-
Cohen, Louis. Research methods in education. Eighth edition. 2018. ISBN 978-1-138-20988-6.
-
FIRSTOVÁ, Zdeňka. Nová citační norma ČSN ISO 690:2011: Bibliografické citace -- podrobný návod, jak citovat literaturu a prameny, s českými příklady. 2011.
-
Chráska, Miroslav. Metody pedagogického výzkumu : základy kvantitativního výzkumu. 2016. ISBN 978-80-247-5326-3.
|