|
Vyučující
|
-
Zahradníková Annette, PhDr.
-
Roubal Václav, PhDr. Ph.D.
-
Falcníková Milan, Mgr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Organizace školy (základní listiny školy, organizační struktura a pravomoci, hodiny a přestávky). Učebna fyziky, laboratoř fyziky, fyzikální sbírky, sklad. Příprava fyzikálního experimentu.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednáška s demonstrací
- Praktická výuka [vyjádření počtem hodin]
- 13 hodin za semestr
- Kontaktní výuka
- 13 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| student je seznámen se základními poznatky středoškolské fyziky. Zná základní pedagogické a psychologické zásady |
| Výsledky učení |
|---|
| student je obeznámen s chodem školy, s vybavením fyzikálního kabinetu a učebny fyziky |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Student je schopen identifikovat didaktické prvky a fáze ve výuce. |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Přednáška s demonstrací, |
| Skupinová konzultace, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Studijní praxe, |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Skupinová konzultace, |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Vzájemné hodnocení studentů, |
| Sebehodnocení, |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Sebehodnocení, |
|
Doporučená literatura
|
-
Pasch, Marvin. Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině.. Praha, Portál, 2005. ISBN 80-7367-054-2.
|