-
Společný evropský referenční rámec pro jazyky :jak se učíme jazykům, jak je vyučujeme a jak v jazycích hodnotíme. Olomouc, 2002. ISBN 80-244-0404-4.
-
BALLWEG, S., DRUMM, S. et.al. Wie lernt man die Fremdsprache Deutsch?. ISBN 978-3-12-606966-3.
-
BUTTNER, A.. 100 aktivit, her a učebních strategií ve výuce cizích jazyků: praktické návody, jak zpříjemnit výuku studentům i sobě.. Brno. ISBN 978-80-266-0203-3.
-
DYTRTOVÁ, R.; KRHUTOVÁ, M. Učitel: příprava na profesi.. ISBN 978-80-247-2863-6.
-
FUNK, H., KOENIG, M. Grammatik lehren und lernen. Berlin, 1991.
-
JANÍKOVÁ, V. Výuka cizích jazyků. Praha, 2011. ISBN 987-80-247-3512-2.
-
LEGUTKE, M., SCHART, M.:. Lehrkompetenz und Unterrichtsgestaltung: Buch mit DVD.. ISBN 978-3-12-606522-1.
-
MÜLLER, B.-D. Wortschatzarbeit und Bedeutungsvermittlung. Berlin, 1994. ISBN 3-468-49672-9.
-
NEUNER, G., HUNFELD,H. Methoden des fremdsprachlichen Deutschunterrichts. Berlin, 1993. ISBN 978-3-468-49676-9.
-
RAMPILLON, U. Lerntechniken im Fremdsprachenunterricht. Ismaning, 1989. ISBN 3-19-006967-0.
-
ROCHE, J. TERRASI- HAUFE, E., GIETL, K., SINNIC, M.:. 33 Methoden: DaZ im Deutschunterricht.. ISBN 978-3-403-07687-2.
-
Šimoník, Oldřich. Úvod do školní didaktiky. Brno : MSD, 2003. ISBN 80-86633-04-7.
-
ZIEBBEL, B., MENSE, H. Unterrichtsbeobachtung und Lehrerverhalten. Berlin, 2002. ISBN 3-468-49633-8.
|