|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
Hra s předmětem /vlastnosti a možnosti různých typů předmětů/ Oživování předmětů a jednání prostřednictvím předmětů Předmět jako divadelní znak Práce se scénografickými prvky Specifika loutkového divadla Metodika práce s loutkou a předmětem v dětském divadle a dramatické výchově
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Projektová výuka, Diskuse, Prezentace práce studentů, Seminář
- Kontaktní výuka
- 26 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| absolvování předmětu KPG/MTDV2 |
| Výsledky učení |
|---|
| studenti dokáží rozlišit typy loutek a jejich scénické využití. Vyzkouší si tvorbu a vedení loutek, ověří si své dovednosti v práci se scénickým prostorem s rekvizitou a kostýmem. Vyzkouší si tvorbu drobného a prezentaci loutkářského výstupu |
| Vyučovací metody |
|---|
| Seminární výuka (diskusní metody), |
| Projektová výuka, |
| Prezentace práce studentů, |
| Diskuse, |
| Hodnotící metody |
|---|
| Skupinová prezentace, |
| Průběžné hodnocení, |
|
Doporučená literatura
|
-
Machková, Eva. Metodika dramatické výchovy : Zásobník dramatických her a informací. 7., rozš. vyd. Praha : Artama, 1992. ISBN 80-7068-041-5.
-
Mašatová, M. Dramatika s loutkou. Olomouc, STD, 1991.
-
Rodl, O. a kol. Loutkářství. SPN Praha, 1977.
-
Valenta, Josef. Metody a techniky dramatické výchovy. Praha : Agentura Strom, 1997. ISBN 80-901954-1-5.
|