Vyučující
|
-
Tvrdá Zuzana, Mgr. Ph.D.
-
Sovová Markéta, PhDr. Ph.D.
-
Šafránková Pavlína, PhDr. et Mgr. Ph.D.
-
Benešová Jana, PhDr. Ph.D.
-
Sabotin Michal, Mgr.
-
Marešová Veronika, Mgr. et Bc.
-
Klaban Gregorová Darina Josephine, MgA. Ph.D.
-
Pavlů Petr, Mgr. et MgA.
-
Hrdina Václav, Mgr. Ph.D.
-
Klíma Jaroslav, Doc. PaedDr. Ph.D.
-
Pavlík Robert, PhDr. Ph.D.
-
Benediktová Vlasta, PhDr. Ph.D.
-
Brezáni Veronika, Mgr. Ph.D.
-
Heller Tomáš, prof. PhDr. Ph.D.
-
Krpálková Jaroslava, PhDr. Ph.D.
-
Formánková Jana, Mgr. Ph.D.
-
Holubová Simona, Doc. PaedDr. Ph.D.
-
Ondruszová Lucie, PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Student/-ka pod vedením vedoucího práce zpracuje projekt praktické části práce (metodologie vybraného tématu) dle vybraného a schváleného tématu vedoucím práce (témata vypisuje katedra), realizuje v pedagogické praxi, zhodnotí, interpretuje směrem k stanoveným cílům a úkolům (vše vždy dle harmonogramu stanoveného vedoucím práce). Zhodnotí výstupy práce a jejich aplikaci na studovaný obor a pedagogickou praxi. Bakalářskou práci předloží vedoucímu jako celek. Obsah: 1. Způsoby a možnosti zpracování projektu praktické části bakalářské práce, vč. metodologie práce. 2. Stanovení možností realizace zvoleného tématu v praxi, vč. úskalí. 3. Zpracování dat - kvantitativní nebo kvalitativní zpracování získaných dat (nebo využití obojího). 4. Různé způsoby zpracování závěrů práce (např. do úrovně metodologického, obsahového a praktického závěru). 5. Způsob prezentování výstupů práce a varianty obhajoby práce.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Individuální konzultace, Seminář
- Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
- 110 hodin za semestr
- Projekt individuální [40]
- 40 hodin za semestr
- Kontaktní výuka
- 8 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Využívat znalosti získané v předmětu KPG/SBP1. |
Odborné dovednosti |
---|
Využívat dovednosti získané v předmětu KPG/SBP1. |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
Pracovat s odbornou literaturou domácí i zahraniční. |
Využívat zvolenou metodiku výzkumu v praktické části práce. |
Analyzovat různé výzkumné metody využívané v pedagogice a psychologii. |
Odborné dovednosti |
---|
Aplikovat zvolenou metodiku výzkumu na téma své bakalářské práce. |
Prezentovat výsledky výzkumu z bakalářské práce. |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Seminární výuka (diskusní metody), |
Individuální konzultace, |
Hodnotící metody |
---|
Kvalifikační práce, |
Doporučená literatura
|
-
&. dle zvoleného tématu bakalářské práce. &.
-
Hendl, Jan; Remr, Jiří. Metody výzkumu a evaluace. 2017. ISBN 978-80-262-1192-1.
-
Horák, František; Chráska, Miroslav. Úvod do metodologie pedagogického výzkumu : Určeno pro posl. fak. pedagog. a filozof.. 1. vyd. Praha : SPN, 1989.
-
Maňák, Josef; Švec, Vlastimil. Cesty pedagogického výzkumu. Brno : Paido, 2004. ISBN 80-7315-078-6.
-
Miovský, Michal. Kvalitativní přístup a metody v psychologickém výzkumu. Vyd. 1. Praha : Grada, 2006. ISBN 80-247-1362-4.
-
Pelikán, Jiří. Základy empirického výzkumu pedagogických jevů. 2., nezmÄn. vyd. Praha : Karolinum, 2011. ISBN 978-80-246-1916-3.
-
Skutil, Martin. Základy pedagogicko-psychologického výzkumu pro studenty učitelství. Vyd. 1. Praha : Portál, 2011. ISBN 978-80-7367-778-7.
-
Švaříček, Roman; Šeďová, Klára. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. Praha : Portál, 2014. ISBN 978-80-262-0644-6.
|