-
Zákon o sociálních službách č. 108/2006 Sb..
-
BAŠTECKÁ, B., ČERMÁKOVÁ, V., KINKOR, M. Týmová supervize. Praha: Portál, 2016. ISBN 978-80-262-0940-9.
-
BEDNÁŘOVÁ, J.; ŠMARDOVÁ, V. Diagnostika dítěte předškolního věku. Brno, 2015. ISBN 978-80-266-0658-1.
-
BĚLOHLÁVKOVÁ, L.; VOSMIK, M. Žáci s poruchou autistického spektra v běžné škole.. Praha: Portál, 2010. ISBN 978-80-7367-687-2.
-
BENDL, S. Školní kázeň v teorii a praxi: učebnice pro studenty učitelství.. Praha: Triton, 2011. ISBN 978-80-7387-432-2.
-
ČADILOVÁ, V.; JÜN, H.; THOROVÁ, K. Agrese u lidí s mentální retardací a s autismem. Zvládání problémového chování nejen v domovech sociálních služeb.. Praha: Portál, 2007. ISBN 978-80-7367-319-2.
-
ČADILOVÁ, V.; ŽAMPACHOVÁ, V. Metodika práce asistenta pedagoga při aplikaci podpůrných opatření u žáků s poruchou autistického spektra nebo vybraným psychickým onemocněním.. Olomouc: UPOL, 2015. ISBN 978-80-244-4453-6.
-
ČADILOVÁ, V.; ŽAMPACHOVÁ, V. Rozvoj sociálních dovedností u dětí s autismem.. Praha: Pasparta, 2013. ISBN 978-80-88163-15-2.
-
DRTÍLKOVÁ, J.; ŠERÝ, O. Hyperkinetická porucha: ADHD.. Praha: Galén, 2007. ISBN 978-80-7262-419-5.
-
FRANIOK, P. Vzdělávání osob s mentálním postižením: (inkluzivní vzdělávání s přihlédnutím k žákům s mentálním postižením).. Ostrava: OU, 2005. ISBN 80-7368-150-1.
-
HAVEL, J. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy jako východisko inkluzivní didaktiky.. Brno:, 2014. ISBN 978-80-210-7150-6.
-
HAVRDOVÁ, Z. Kompetence v praxi sociální práce: metodická příručka pro učitele a supervizory v sociální práci. Praha: Kosmas, 1999. ISBN 80-902-0818-5.
-
JANDERKOVÁ, D. Pedagogická diagnostika a vybrané problémy na 1. stupni ZŠ.. Praha: Raabe, 2018. ISBN 978-80-7496-389-6.
-
JÜN, H. Moc, pomoc a bezmoc v sociálních službách.. Praha: Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-590-5.
-
KUCHARSKÁ, A. Školní speciální pedagog.. Praha: Portál, 2013. ISBN 978-80-262-0497-8.
-
OPATŘILOVÁ D. Edukace osob s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami.. Brno: MU, 2013. ISBN 978-80-210-6221-4.
-
OPATŘILOVÁ D. Vzdělávání žáků se zdravotním postižením a zdravotním znevýhodněním.. Brno: MU, 2011. ISBN 978-80-210-5708-1.
-
Slowík, Josef. Komunikace s lidmi s postižením. Vyd. 1. Praha : Portál, 2010. ISBN 978-80-7367-691-9.
-
STEHLÍKOVÁ, M. Život s vysokou inteligencí? Průvodce pro nadané dospělé a nadané děti.. Praha: Grada, 2016. ISBN 978-80-271-0101-6.
-
Šiška, J., Beadle-Brown, J., Káňová, Š., & Šumníková, P. Social Inclusion through Community Living: Current Situation, Advances and Gaps in Policy, Practice and Research. Social Inclusion, 6(1), 94-109.. 2018.
-
ŠIŠKA, J.; BEADLE-BROWN, J.; KÁŇOVÁ, Š.; TOSSEBRO, J. Active citizenship and community living in Europe? Current policy, practice and research.. Londýn, 2017. ISBN 9781138652880.
-
VALENTA, M. Slovník speciální pedagogiky. Praha: Portál, 2015. ISBN 978-80-262-0937-9.
-
WINKLER, J. Organizace implementačního procesu: institucionální hledisko analýzy.. Brno: MU, 2015. ISBN 978-80-210-7822-2.
-
ZILCHER, R.; SVOBODA, Z. Inkluzivní vzdělávání: efektivní vzdělávání všech žáků.. Praha: Grada, 2019. ISBN 978-80-271-0789-6.
|