-
Bendl, S. Nárys sociální pedagogiky. Praha: Karolinum, 2011. ISBN 978-80-7290-668-0.
-
Havlík, R., Koťa, J. Sociologie výchovy a školy. Praha: Portál, 2002. ISBN 80-7178-635.
-
JEDLIČKA, R., KLÍMA, J., KOŤA, J., NĚMEC, J., PILAŘ, J. Děti a mládež v obtížných životních situacích. Nové pohledy na problematiku životních krizí, deviací a úlohu pomáhajících profesí. Praha: Triton, 2004.
-
KABÍČEK, P. et al. Rizikové chování v dospívání. Praha, 2014. ISBN 978-80-7387-793-4.
-
KNOTOVÁ, D., LAZAROVÁ, B., PEVNÁ, K., LOJDOVÁ, K. Úvod do studia do sociální pedagogiky. Brno: MU, 2014. ISBN 978-80-210-7077-.
-
Kopřiva,K. Lidský vztah jako součást profese. Praha: Hestia, 2001. ISBN 978-80-247-3470-5.
-
KRAUS, B. Základy sociální pedagogiky.. Praha: Portál, 2008. ISBN 978-80-262-0643-9.
-
Matoušek, O., Křišťan, A. Encyklopedie sociální práce.. Praha: Portál, 2013. ISBN 978-80-262-0366-7.
-
Matoušek, O. Základy sociální práce. Praha: Portál, 2007. ISBN 978-80-736-733-14.
-
Pelikán, J. Základy empirického výzkumu pedagogických jevů. Praha: Karolinum, 2011. ISBN 978-80246-1916-3.
-
Potměšilová, P. Sociální pedagogika v teorii a praxi. Olomouc: UO, 2013. ISBN 978-80-244-3831-3.
-
PROCHÁZKA, M. Sociální pedagogika.. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-3470-5.
-
Quisová, S. Sociální komunikace v pomáhajících profesích. Opava:, 2009. ISBN 978-80-7248-551-2.
-
SCHMIDBAUER, W. Psychická úskalí v pomáhajících profesí. Praha: Portál, 2000. ISBN 80-7178-312-9.
-
Švaříček, R.,Šeďová, K. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. Praha: Portál, 2014. ISBN 978-80-7367-313-0.
-
Tomeš, I. Sociální správa: úvod do teorie a praxe. Praha: Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-483-0.
-
TRUNDA, J. Profesní portfolio učitele. Praha: NÚV, 2012. ISBN 978-80-87063-62-0.
-
Vagnerová, M. Současná psychopatologie pro pomáhající profese.. Praha: Portál, 2016. ISBN 978-80-262-0225-7.
|