Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Rozvíjení základních motorických dovedností Propojování pohybu s dechem a hlasem Rytmická koordinace Orientace v prostoru a jeho vnímání Základní pantomimická cvičení a pohybové improvizace Metodika práce s dětmi
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Diskuse, Prezentace práce studentů, Demonstrace dovedností
- Praktická výuka [vyjádření počtem hodin]
- 26 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
absolvování předmětu KPG/MTDVI a KPG/MTDV2 |
Výsledky učení |
---|
studenti si prakticky ověří specifické pohybové dovednosti, jichž se využívá jako divadelního prostředku. Rozvíjení koordinace a výrazu pohybu, k porozumění nonverbální komunikaci. Studenti se seznámí se základy metodiky pohybové výchovy v dramatické výchově |
Vyučovací metody |
---|
Demonstrace dovedností, |
Prezentace práce studentů, |
Diskuse, |
Hodnotící metody |
---|
Skupinová prezentace, |
Průběžné hodnocení, |
Doporučená literatura
|
-
Machková, Eva. Metodika dramatické výchovy : Zásobník dramatických her a informací. 7., rozš. vyd. Praha : Artama, 1992. ISBN 80-7068-041-5.
-
Martinec, V. Lidské tělo - inspirace a nástroj dramatického projevu. OKS Cheb, Cheb, 1989.
-
Martinec, Václav; Dvořák, Jan. Herecké techniky a zdroje herecké tvorby : příručka pro adepty a studenty herectví. 1. vyd. Praha : Pražská scéna, 2003. ISBN 80-7068-171-3.
-
Osolsobě, I. Mnoho povyku pro semiotiku. Nakladatelství hudba a divadlo, Brno.
-
Way, Brian. Výchova dramatickou improvizací. Praha : ISV nakladatelství, 1996. ISBN 80-85866-16-1.
|