Vyučující
|
-
Bouda Antonín, PhDr. Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Vlastní výstupová praxe na ZŠ.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Individuální konzultace, Studijní praxe, Demonstrace dovedností, Samostatná práce studentů, Exkurze, výuka v terénu
- Praktická výuka [vyjádření počtem hodin]
- 20 hodin za semestr
- Vypracování seminární práce v magisterském studijním programu [5-100]
- 10 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Definovat klíčové pojmy z obecné a oborové didaktiky. |
Popsat teroetická východiska z oblasti psychologie učení a teorie vzdělávání. |
Charakterizovat pedagogický proces. |
Odborné dovednosti |
---|
Zhodnotit teoretická východiska z oblasti psychologie učení a teorie vzdělávání. |
Navrhnout didaktický postup ve výuce vybraného tématu z Výchovy ke zdraví. |
Obecné způsobilosti |
---|
mgr. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
mgr. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru., |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
Charakterizovat Výchovu ke zdraví jako vzdělávací obor v RVP ZV. |
Popsat očekávané výstupy a tematické celky ze vzdělávacího oboru Výchova ke zdraví. |
Objasnit spojitost očekávaných výstupů s odbornými tématy z oblasti podpory zdraví. |
Vysvětlit a popsat didaktickou analýzu učiva ve vzdělávacím oboru Výchova ke zdraví: edukační cíle, vyučovací metody a organizační formy, evaluace. |
Odborné dovednosti |
---|
Navrhovat možnosti naplňování klíčových kompetencí ve vzdělávacím oboru Výchova ke zdraví. |
Projektovat a realizovat vyučovací jednotku ve vzdělávacím oboru Výchova ke zdraví. |
Reflektovat vlastní didaktické výstupy ve vzdělávacím oboru Výchova ke zdraví. |
Obecné způsobilosti |
---|
mgr. studium: samostatně a odpovědně se rozhodují v nových nebo měnících se souvislostech nebo v zásadně se vyvíjejícím prostředí s přihlédnutím k širším společenským důsledkům jejich rozhodování, |
mgr. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i širší veřejnosti vlastní odborné názory, |
mgr. studium: plánují, podporují a řídí s využitím teoretických poznatků oboru získávání dalších odborných znalostí, dovedností a způsobilostí ostatních členů týmu, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Studijní praxe, |
Demonstrace dovedností, |
Samostatná práce studentů, |
Prezentace práce studentů, |
Odborné dovednosti |
---|
Studijní praxe, |
Demonstrace dovedností, |
Samostatná práce studentů, |
Prezentace práce studentů, |
Obecné způsobilosti |
---|
Studijní praxe, |
Demonstrace dovedností, |
Samostatná práce studentů, |
Prezentace práce studentů, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Individuální prezentace, |
Odborné dovednosti |
---|
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Individuální prezentace, |
Obecné způsobilosti |
---|
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Individuální prezentace, |
Doporučená literatura
|
-
Učebnice a metodické příručky, literatura uvedená v rámci didaktiky předmětu.
|