Vyučující
|
-
Hemr Vladimír, Ing. Ph.D., MA
|
Obsah předmětu
|
Podnikatel vs. zaměstnanec Přístup Lean Canvas při realizaci podnikatelského záměru Ideace a identifikace problému/příležitosti Problematika waterfall a agilního přístupu Přístup Minimum Viable Produkt (MVP) Jedinečná hodnota pro zákazníka Design produktu nebo služby včetně problematiky inkrementální vs. disruptivní inovace Tvorba a ověření prototypu pomocí metodiky MVP Využití UX metod v návrhu produktu Digitální prototypování s využitím moderních softwarových nástrojů Hodnocení záměru Prezentace
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Kooperativní výuka, Diskuse, Demonstrace dovedností, Studium metodou řešení problémů, Přednáška
- Kontaktní výuka
- 39 hodin za semestr
- Vypracování seminární práce v magisterském studijním programu [5-100]
- 25 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku [10-60]
- 40 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
znalost na úrovni předmětu UJP/AC8B nebo velmi dobrá znalost anglického jazyka - dle SERR úroveň B2/C1 |
Odborné dovednosti |
---|
Vyjadřovat a obhajovat vlastní názory v anglickém jazyce. |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: je otevřený k využití různých postupů při řešení problémů, nahlíží problém z různých stran, |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
charakterizovat různé typy a formy podniků |
charakterizovat zásady řízení podniku |
chápat proces tvorby podnikatelského záměru |
Odborné dovednosti |
---|
využít metody řízení podnikatelského záměru |
tvořit a prezentovat vlastní podnikatelský záměr |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Řešení problémů, |
Demonstrace dovedností, |
Kooperativní výuka, |
Diskuse, |
Přednáška založená na výkladu, |
Odborné dovednosti |
---|
Cvičení (praktické činnosti), |
E-learning, |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Diskuse, |
Přednáška založená na výkladu, |
Obecné způsobilosti |
---|
Cvičení (praktické činnosti), |
Diskuse, |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Přednáška založená na výkladu, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Test, |
Výstupní projekt, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Písemná zkouška, |
Odborné dovednosti |
---|
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Skupinová prezentace, |
Výstupní projekt, |
Obecné způsobilosti |
---|
Skupinová prezentace, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Výstupní projekt, |
Doporučená literatura
|
-
Ash Maurya. Running Lean: Iterate from Plan A to a Plan That Works. 2012. ISBN 978-1449305178.
-
Ash Maurya. Running Lean: Iterate from Plan A to a Plan That Works. 2012. ISBN 978-1449305178.
-
Eric Ries. The Lean Startup: How Today's Entrepreneurs Use Continuous Innovation to Create Radically Successful Businesses. ISBN 978-0307887894.
-
Eric Ries. The Lean Startup: How Today's Entrepreneurs Use Continuous Innovation to Create Radically Successful Businesses. 2011. ISBN 978-0307887894.
-
KAFTAN, M. Modern Business English in Enterprise. Praha: LEDA, 2003. ISBN 80-85927-86-1.
-
MACKENZIE, I. English for Business Studies. Cambridge University Press, 2010. ISBN 978-0-521-743419.
-
MARCOUSE, I; SURRIDGE, M.; GILLESPIE, A. AQA Business Studies for A2. Hodder Education, 2009. ISBN 9780340973578.
-
OSTERWALDER. Business model generation: a handbook for visionaries, game changers, and challengers. 2010. ISBN 978-0470876411.
-
OSTERWALDER. Value proposition design: how to create products and services customers want. 2014. ISBN 978-1118968055.
|