Předmět: Manažerská simulační hra

« Zpět
Název předmětu Manažerská simulační hra
Kód předmětu KPM/MSH
Organizační forma výuky Cvičení
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 4
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu Povinně-volitelný, Volitelný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Sikorová Jitka, Ing. Ph.D.
Obsah předmětu
Úvod - organizace cvičení, podmínky zápočtu, princip hry. Základní předpoklady uživatele, úvodní obrazovka, parametry trhu. Financování ve hře, Reporty - zkušení kola. Produkty, Prodejní kanály - zkušební kola. Marketingová komunikace, Lidské zdroje - zkušení kola. Spuštění verze hry Cestovní kancelář 1.-3. kolo. Spuštění verze hry Cestovní kancelář 4.-6. kolo. Spuštění verze hry Cestovní kancelář 7.-9. kolo. Vyhodnocení a spuštění verze hry Elektro 1.-3. kolo. Spuštění verze hry Elektro 4.-6. kolo. Spuštění verze hry Elektro 7.-9. kolo. Vyhodnocení hry, závěrečné shrnutí. Prezentace.

Studijní aktivity a metody výuky
  • Projekt týmový [20-60 / počet studentů] - 25 hodin za semestr
  • Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40] - 40 hodin za semestr
  • Kontaktní výuka - 26 hodin za semestr
  • E-learning [dáno e-learningovým kurzem] - 13 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
základ znalostí z podnikové ekonomiky, managementu, marketingu, financí a účastnictví a řízení lidských zdrojů.
Odborné dovednosti
pracovat s počítačem a používat běžné počítačové programy
Obecné způsobilosti
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje,
bc. studium: kriticky přistupuje ke zdrojům informací, informace tvořivě zpracovává a využívá při svém studiu a praxi,
bc. studium: je otevřený k využití různých postupů při řešení problémů, nahlíží problém z různých stran,
Výsledky učení
Odborné znalosti
stanovit parametry financování firmy
popsat komunikaci pro podporu značky i prodeje
sestavit reporty
definovat marketingovou komunikaci firmy
vysvětlit postupy v oblasti řízení lidských zdrojů
Odborné dovednosti
aplikovat metody a postupy z oblasti podnikové ekonomiky, managementu, financí a marketingu
přijímat rozhodnutí ve vztahu k chování konkurentů
aplikovat vhodné nástroje pro řešení rozhodovacího problému
Obecné způsobilosti
bc. studium: srozumitelně shrnou názory ostatních členů týmu,
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých,
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Cvičení (praktické činnosti),
Samostudium,
Skupinová výuka,
Výuka podporovaná multimédii,
Odborné dovednosti
Cvičení (praktické činnosti),
Skupinová výuka,
Samostatná práce studentů,
Demonstrace dovedností,
Výuka podporovaná multimédii,
Obecné způsobilosti
Demonstrace dovedností,
Kooperativní výuka,
Přednáška založená na výkladu,
Hodnotící metody
Odborné znalosti
Průběžné hodnocení,
Demonstrace dovedností (praktická činnost),
Odborné dovednosti
Demonstrace dovedností (praktická činnost),
Průběžné hodnocení,
Obecné způsobilosti
Demonstrace dovedností (praktická činnost),
Průběžné hodnocení,
Výstupní projekt,
Doporučená literatura
  • Hrdý, M., Krechovská, M. Podnikové finance v teorii a praxi. Praha: Wolters Kluwer, 2016. ISBN 978-80-7552-449-2.
  • Kotler, P., Keller, K., L. Marketing management. Noida: Pearson, 2018. ISBN 978-93-325-5718-5.
  • Taušl Procházková, P., Jelínková, E. Podniková ekonomika - klíčové oblasti. Praha:Grada, 2018. ISBN 978-80-271-0.
  • Veber Jaromír a kol. Management: základy, moderní manažerské přístupy, výkonnost a prosperita. Praha: Management Press, 2009.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr