-
Caponni, Věra; Novák, Tomáš. Asertivně do života. Praha : Grada, 1994. ISBN 80-7169-082-1.
-
Harvey, Christine. Jak vystupovat na veřejnosti a získávat důvěru posluchačů. 1. vydání. Praha : Management Press, 1994. ISBN 80-85603-69-1.
-
Humphrey, Neil. Social and emotional learning: a critical appraisal. Los Angeles: SAGE, 2013. ISBN 978-1-4462-5695-4.
-
HUTCHINGS, Jayne COMINS a Judy OFFILER. The Social Skills Handbook Practical Activities for Social Communication. Speechmark Publishing, 1997. ISBN 9780863883682.
-
Janoušek, Jaromír. Verbální komunikace a lidská psychika. Vyd. 1. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1594-0.
-
Křivohlavý,J. Tajemství úspěšného jednání. Grada Praha, 1995.
-
Lewis, David. Tajná řeč těla. Praha : Victoria Publ. a East Publ., 1998. ISBN 80-85605-49-X.
-
Málková, Jitka. Mluvený projev učitele ve výukové komunikaci. Vyd. 1. V Plzni : Západočeská univerzita, 2013. ISBN 978-80-261-0283-0.
-
Mareš, Jiří. Komunikace ve škole. Brno : Masarykova univerzita, Centrum pro další vzdělávání učitelů, 1995. ISBN 80-210-1070-3.
-
SHIRAEV, Eric a David A. LEVY. Cross-cultural psychology: critical thinking and contemporary applications. New York, 2017. ISBN 978-1-138-66838-6.
-
Sklenářová, Nikola. Interakce a komunikace učitele v edukačním procesu. Ostrava, 2013. ISBN 978-80-7464-391-0.
-
Vališová, Alena. Asertivita v prostředí rodiny a školy. Praha: ISV, 2002. ISBN 80-86642-03-8.
-
Vybíral, Zbyněk. Psychologie komunikace. Vyd. 2. Praha : Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-387-1.
|