Vyučující
|
-
Hovorová Markéta, PhDr. Ph.D.
-
Polach Pavel, doc. PhDr. Ph.D.
-
Markvartová Jitka, doc. PhDr. CSc.
-
Prošková Ivana, Mgr. Ph.D.
-
Malá Dagmar, doc. Mgr. Ph.D.
-
Beláňová Eva, Mgr.
-
Fišerová Petra, PhDr. et PaedDr. Ph.D.
-
Beňová Jarmila, Mgr. Ph.D.
-
Cifrová Iveta, PhDr. Mgr. Ph.D.
-
Králová Veronika, Mgr. Ph.D.
-
Bouda Antonín, PhDr. Mgr. Ph.D.
-
Rousová Ilona, PhDr.
-
Bukačová Kerstin, Mgr. et Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Zpracovat bakalářskou práci a připravit se na její obhajobu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Individuální konzultace, Studium metodou řešení problémů, Studium textů
- Vypracování kvalifikační práce [52-468]
- 160 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
předpokladem je vypracování projektu bakalářské práce, tj. získání zápočtu ze semináře KPS/SBP1 |
Výsledky učení |
---|
student prokáže schopnost pracovat s odbornou literaturou a samostatně vytvořit odborný text na úrovni bakalářské práce |
vysvětlit základní teoretické pojmy týkající se zvolené problematiky |
charakterizovat věcné kategorie sledovaných jevů |
popsat současný stav řešení problému v českém i mezinárodním kontextu |
Odborné dovednosti |
---|
shrnout a porovnat informace z odborných zdrojů |
eticky nakládat s odbornými zdroji |
formulovat klíčové otázky |
zvolit vhodnou metodologii a rozpracovat ji do konkrétních postupů |
respektovat navržený časový harmonogram jednotlivých kroků |
zřetelně formulovat dosažené závěry |
zhodnotit praktický přínos BP |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
bc. studium: do jejich řešení zahrnují úvahu o jejich etickém rozměru, |
bc. studium: dle rámcového zadání a přidělených zdrojů koordinují činnost týmu, nesou odpovědnost za jeho výsledky, |
bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
bc. studium: srozumitelně shrnou názory ostatních členů týmu, |
bc. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Seminární výuka (diskusní metody), |
Řešení problémů, |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Individuální konzultace, |
Odborné dovednosti |
---|
Seminární výuka (diskusní metody), |
Individuální konzultace, |
Obecné způsobilosti |
---|
Seminární výuka (diskusní metody), |
Individuální konzultace, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Kvalifikační práce, |
Výstupní projekt, |
Odborné dovednosti |
---|
Kvalifikační práce, |
Průběžné hodnocení, |
Obecné způsobilosti |
---|
Průběžné hodnocení, |
Doporučená literatura
|
-
&. Dle tématu bakalářské práce. &.
-
Chráska, Miroslav. Metody pedagogického výzkumu : základy kvantitativního výzkumu. Vyd. 1. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1369-4.
-
Chráska, Miroslav. Metody pedagogického výzkumu : základy kvantitativního výzkumu. 2016. ISBN 978-80-247-5326-3.
-
Michalík, Petr; Roub, Zdeněk,; Vrbík, Václav. Zpracování diplomové a bakalářské práce na počítači. 3. vyd. V Plzni : Západočeská univerzita, 2009. ISBN 978-80-7043-828-2.
-
Průcha, Jan. Pedagogický výzkum : uvedení do teorie a praxe. 1. vyd. Praha : Karolinum, 1995. ISBN 80-7184-132-3.
-
Rooney, Bryan J. Methods in psychological research. 2019. ISBN 978-1-5063-8493-1.
-
Švaříček, Roman; Šeďová, Klára. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. Praha : Portál, 2014. ISBN 978-80-262-0644-6.
-
Willig, Carla. The Sage handbook of qualitative research in psychology. 2017. ISBN 978-1-4739-2521-2.
|