Vyučující
|
-
Hajduch Ladislav, doc. PhDr. CSc.
-
Brewin Alois, Doc. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Obsah bude stanoven konkrétním garantem semináře vždy na začátku semestru.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Skupinová konzultace, Demonstrace dovedností, Studium metodou řešení problémů, Seminář
- Kontaktní výuka
- 26 hodin za semestr
- Vypracování kvalifikační práce [52-468]
- 234 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Shrnout stávající stav výzkumu v konkrétní oblasti etnologie. |
Využívat elektronické informační zdroje. |
Odborné dovednosti |
---|
Navrhnout plán výzkumu. |
Na pokročilé úrovni prezentovat plán výzkumu. |
Vést relevantní odborné diskuze. |
Vysvětlit a obhájit dílčí aspekty plánu výzkumu. |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
Formulovat a popsat vztah teoretického a empirického aspektu. |
Analyzovat a kriticky zhodnotit metodologické problémy aktuální odborné literatury. |
Formulovat a aplikovat základní teoretické, metodologické předpoklady a znalosti pro samostatnou vědeckou práci. |
Odborné dovednosti |
---|
Navrhnout plán výzkumu související s disertační prací. |
Na pokročilé úrovni prezentovat plán výzkumu související s disertační prací. |
Vysvětlit a obhájit dílčí aspekty plánu výzkumu souvisejícího s disertační prací. |
Kriticky hodnotit přístupy kolegů v semináři. |
Prezentovat metodologické problémy své disertační práce. |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Seminární výuka (diskusní metody), |
Řešení problémů, |
Demonstrace dovedností, |
Kooperativní výuka, |
Samostudium, |
Odborné dovednosti |
---|
Seminární výuka (diskusní metody), |
Demonstrace dovedností, |
Diskuse, |
Skupinová konzultace, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Průběžné hodnocení, |
Individuální prezentace, |
Odborné dovednosti |
---|
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Individuální prezentace, |
Průběžné hodnocení, |
Doporučená literatura
|
-
Výběr literatury podle zaměření prací účastníků doktorského studia.
|