Vyučující
|
-
Šebík Anton, PhDr. Mgr. Ph.D.
-
Horský Ladislav, Ing. Mgr. MBA
|
Obsah předmětu
|
1. Vymezení marketingového výzkumu; Mystery Shopping 2. Produktový výzkum 3. Výzkum mediálního chování 4. Výzkum značky 5. Výzkum reklamy (pre-testy) 6. Výzkum reklamy (post-test) 7. Průběžný test 8. Výzkum nákupního chování 9. Spotřebitelský výzkum (U&A) 10. Výzkum ceny 11. Výzkum spokojenosti a loajality 12. Výzkum obalu
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická výuka, Studium metodou řešení problémů, Samostatná práce studentů, Přednáška, Cvičení
- Příprava na souhrnný test [6-30]
- 38 hodin za semestr
- Kontaktní výuka
- 52 hodin za semestr
- Projekt individuální [40]
- 40 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
kSA/MTV1, nebo KSS/MV1, nebo KSS/ZESV, a KSA/MTV2, nebo KSS/MV2 - schopnost číst v anglickém jazyce |
Výsledky učení |
---|
studenti jsou schopni: - popsat vybrané moderní aplikované sociologické metody, používané v oblasti marketingu, výzkumu trhu a reklamy - identifikovat silné a slabé stránky vybraných metod - zvolit pro výzkumný problém aplikaci vhodné metody - použít vybrané metody ve vlastním výzkumu - prezentovat výstupy výzkumu provedeného vybranými metodami |
Vyučovací metody |
---|
Přednáška založená na výkladu, |
Cvičení (praktické činnosti), |
Řešení problémů, |
Samostatná práce studentů, |
Diskuse, |
Hodnotící metody |
---|
Kombinovaná zkouška, |
Test, |
Výstupní projekt, |
Doporučená literatura
|
-
Foret, Miroslav; Stávková, Jana. Marketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0385-8.
-
Kozel, Roman. Moderní marketingový výzkum : nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. 1. vyd. Praha : Grada, 2006. ISBN 80-247-0966-X.
-
Smith, Scott M.; Albaum, Gerald S. Fundamentals of marketing research. Thousand Oaks : SAGE Publications, 2005. ISBN 0-7619-8852-1.
|