|
Vyučující
|
-
Těšínský Michal, doc. JUDr. CSc.
|
|
Obsah předmětu
|
Obsah je daný Zadáním diplomové práce, kde zadávající katedra definuje cíl, obsah a metodiku vypracování. Při přípravě na obhajobu vychází student z odborných posudků diplomové práce vypracovaných oponentem a vedoucím práce. Úkolem studenta je vyjádřit se ke všem připomínkám a podat doplňující vysvětlení k problematice práce. Způsob obhajoby konzultuje student s vedoucím práce. Vlastní obhajoba trvá cca 30 min a sestává z představení diplomové práce, doplňujících dotazů a zhodnocení práce příslušnou komisí. Obhajobu lze uskutečnit pouze tehdy, splnil-li student všechny podmínky stanovené Studijním a zkušebním řádem Západočeské univerzity v Plzni.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
Prezentace práce studentů
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| studijní povinnosti magisterského studia |
| samostatné tvůrčí a výzkumné činnosti v předem zvoleném oboru |
| Schopnost pracovat s odbornou literaturou a prameny |
| Odborné dovednosti |
|---|
| pracovat s odborným textem |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| mgr. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| student je způsobilý prezentovat výsledky své samostatné výzkumné práce před odbornou komisí, obhájit svůj projekt a volbu metod vědecké práce a současně kriticky zhodnotit dosažené výsledky a nastínit prognózu dalšího vývoje v řešené oblasti |
| samostatná obhajoba zadaného tématu |
| Odborné dovednosti |
|---|
| zhodnocení dosažených výsledků, prognóza dalšího vývoje v dané oblasti |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| mgr. studium: samostatně a odpovědně se rozhodují v nových nebo měnících se souvislostech nebo v zásadně se vyvíjejícím prostředí s přihlédnutím k širším společenským důsledkům jejich rozhodování, |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Prezentace práce studentů, |
| Hodnotící metody |
|---|
| Kvalifikační práce, |
|
Doporučená literatura
|
|