Vyučující
|
-
Kundrát Vladimír, Doc. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
1. Teorie zdravotně-orintovaných pohybových programů, 2. Metody hodnocení účinků pohybové intervence. 3. Zásady pohybové aktivity u různých typů cílových skupin. 4. Sestavení vhodného pohybového programu s ohledem na věkové, pohlavní a individuální zvláštnosti. 5. Skupinové pohybové programy. 6. Individuální pohybové programy.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Výuka podporovaná multimédii, Demonstrace dovedností, Přednáška s demonstrací, Seminář
- Kontaktní výuka
- 39 hodin za semestr
- Příprava na souhrnný test [6-30]
- 40 hodin za semestr
- Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
- 15 hodin za semestr
- Vypracování seminární práce v magisterském studijním programu [5-100]
- 50 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
znalosti z oboru antropomotorika, kinantropologie, zátěžové fyziologie |
Výsledky učení |
---|
studenti aplikují poznatky do sestavování konkrétních cvičebních programů. Umí pracovat s jednotlivými metodami hodnocení pohybové intervence. Aplikují věkové, pohlavní i individuální zvláštnosti pro vytváření vhodných podmínek pohybové intervence. Dokáží zpracovat zpětnovazebné informace a provést úpravu cvičebního programu dle individuálních potřeb |
Vyučovací metody |
---|
Přednáška s demonstrací, |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Demonstrace dovedností, |
Hodnotící metody |
---|
Test, |
Seminární práce, |
Individuální prezentace, |
Doporučená literatura
|
-
Health education resaerch.
-
Mathews, D.K. Measurement in Physical RËducation.
|