Vyučující
|
-
Levytska Jana, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Student realizuje souvislou praxi v pravidelném pracovním režimu ve vybraném wellness centru, sportovním klubu či sportovišti. Student se pod dohledem svého supervizora podílí na realizaci všech činností v rámci nabídky vybrané instituce. Student se seznámí s chodem instituce, a to i z pohledu vedení (pracovně právní vztahy na pracovišti), základní ekonomika pracoviště a další činnosti organizačně správní povahy.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Praktická výuka [vyjádření počtem hodin]
- 90 hodin za semestr
- Kontaktní výuka
- 15 hodin za semestr
- Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
- 26 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
využívat odborné znalosti v rozsahu studijního plánu |
Odborné dovednosti |
---|
komunikovat a prakticky organizovat skupinu osob libovolného věku |
sestavit, realizovat a vyhodnotit pohybový program danou osobu |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
bc. studium: je otevřený k využití různých postupů při řešení problémů, nahlíží problém z různých stran, |
bc. studium: rozumí sdělením různého typu v různých komunikačních situacích, správně interpretuje přijímaná sdělení a věcně argumentuje; v nejasných nebo sporných komunikačních situacích pomáhá dosáhnout porozumění, |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
vysvětlí a zdůvodní nutnost zdravého životního stylu pro kvalitu života |
rozliší potřeby aktivního životního stylu a regenerace jednotlivých skupin obyvatelstva |
popíše a vysvětlí principy fungování wellness provozů, sportovních zařízení a dalších institucí zabývajících se podporou aktivního způsobu života |
Odborné dovednosti |
---|
sestavit realizovat a vyhodnotit pohybový program danou osobu |
plánovat činnosti wellness provozu, sportovního zařízení či další instituce zabývající se podporou aktivního způsobu života |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: do jejich řešení zahrnují úvahu o jejich etickém rozměru, |
bc. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Samostudium, |
Odborné dovednosti |
---|
Klinická praxe pod dohledem, |
Individuální konzultace, |
Obecné způsobilosti |
---|
Cvičení (praktické činnosti), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Individuální konzultace, |
Studijní praxe, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Průběžné hodnocení, |
Formativní hodnocení, |
Odborné dovednosti |
---|
Průběžné hodnocení, |
Formativní hodnocení, |
Obecné způsobilosti |
---|
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Vzájemné hodnocení studentů, |
Sebehodnocení, |
Doporučená literatura
|
-
GULOVÁ, Lenka. Studentské profesní praxe - multikulturní lekce ve školách a v dalších institucích: výukové materiály. Brno: Masarykova univerzita. 2015.
-
Lindová Jana. Několik poznámek k ochraně osobních údajů při výkonu studentské odborné praxe. Pracovní právo 2017. Ochrana osobních údajů, služe. 2018.
-
Tilinger, Pavel. Odborné a pedagogické praxe ve sportu a tělesné výchově. 2. vydání. 2014. ISBN 978-80-246-2795-3.
|