Vyučující
|
-
Kundrát Vladimír, Doc. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Obsahová náplň odborné praxe je závislé na zvoleném zařízení, které nabízí pohybově-rekreační aktivity.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Studijní praxe, Studium metodou řešení problémů
- Praktická výuka [vyjádření počtem hodin]
- 30 hodin za semestr
- Příprava prezentace (referátu) [3-8]
- 40 hodin za semestr
- Účast na exkurzi [reálný počet hodin - max. 8h/den]
- 10 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
doporučit vhodnou pohybovou aktivitu, |
aplikovat znalosti zátěžové fyziologie, |
hodnotit dopad pohybové aktivity. |
Odborné dovednosti |
---|
sestavit vhodný pohybový program, |
používat popisnou statistiku a korelační analýzu. |
Obecné způsobilosti |
---|
mgr. studium: do řešení problémůzahrnují úvahu o jejich etickém rozměru, |
mgr. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
mgr. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru., |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
přizpůsobení pohybových programů podmínkám praxe, |
principů použití pohybových programů, |
Odborné dovednosti |
---|
samostatně realizovat pohybový program, |
vysvětlit klientovi výsledky pohybového programu, |
Obecné způsobilosti |
---|
mgr. studium: samostatně řeší etické problémy, |
mgr. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Studijní praxe, |
Řešení problémů, |
Hodnotící metody |
---|
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Průběžné hodnocení, |
Odborné dovednosti |
---|
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Obecné způsobilosti |
---|
Ústní zkouška, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Průběžné hodnocení, |
Doporučená literatura
|
-
Rada didaktiků FPE. Pedagogická praxe - metodické pokyny. ZČU Plzeň, 2000.
|