Collaborative instruction, Cooperative instruction, Discussion, Students' portfolio, Skills demonstration, Task-based study method, Individual study, Practicum, Field trip
- Contact hours
- 13 hours per semester
- Practical training (number of hours)
- 20 hours per semester
- Preparation for an examination (30-60)
- 30 hours per semester
- Team project (50/number of students)
- 10 hours per semester
- Undergraduate study programme term essay (20-40)
- 5 hours per semester
|
-
Držalová, Alena. Jak plánovat a efektivně pracovat s předškolními dětmi. 1. vyd. Plzeň : Pedagogické centrum, 2000. ISBN 80-7020-061-8.
-
DVOŘÁKOVÁ, H. a kol. Tělesná výchova v MŠ. Praha Naše vojsko, 1989.
-
Dvořáková, Hana. Pohybové činnosti pro předškolní vzdělávání. Praha : Raabe, 2006. ISBN 80-86307-27-1.
-
Dvořáková, Hana. Sportujeme s nejmenšími dětmi. 1. vyd. Praha : Olympia, 2001. ISBN 80-7033-313-8.
-
Mužík, Vladislav. Tělesná výchova a zdraví : zdravotně orientované pojetí tělesné výchovy pro 1. stupeň ZŠ. 1. vyd. Olomouc : Hanex, 1997. ISBN 80-85783-17-7.
-
VOLFOVÁ, H. Rozcvičky v mateřské škole I., II. Plzeň PC, 1998.
-
Volfová,H. Hravé cvičení pro děti, cvičíme s náčiním. Plzeň: Krajské centrum vzdělávání, 2006. ISBN 978-80-7020-000-1.
-
Volfová,H., Kolovská,I. Předškoláci v pohybu, cvičíme jako myška, kočka a pejsek.. Praha: Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2317-4.
-
Volfová,H., Kolovská,I. Předškoláci v pohybu 2, cvičíme jako zajíc, žába a had. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2748-6.
-
Volfová,H., Kolovská,I. Předškoláci v pohybu 3. Praha, 2011.
|