Vyučující
|
-
Kundrát Vladimír, Doc. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
1. Metodika výzkumu, design projektu vědecké práce. 2. Cíl, vědecká otázka, hypotéza. 3. Etika psaní vědeckých prací.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednáška s diskusí, Demonstrace dovedností, Studium metodou řešení problémů, Studium textů, Seminář
- Vypracování seminární práce v magisterském studijním programu [5-100]
- 50 hodin za semestr
- Projekt individuální [40]
- 40 hodin za semestr
- Příprava prezentace (referátu) [3-8]
- 10 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku [10-60]
- 60 hodin za semestr
- Příprava na laboratorní měření, zpracování výsledků [1-8]
- 20 hodin za semestr
- Kontaktní výuka
- 39 hodin za semestr
- Příprava na souhrnný test [6-30]
- 40 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
student - se orientuje v oblasti metodologie vědeckého výzkumu, - má hluboké znalosti z teorie testování, - zná metody a techniky sběru a vyhodnocení dat |
Výsledky učení |
---|
student - aplikuje poznatky na konkrétní vědecký problém, - syntetizuje poznatky a aplikuje je na zvolené téma, - prokazuje znalosti z oblasti metod výzkumu |
Vyučovací metody |
---|
Přednáška s diskusí, |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Řešení problémů, |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Demonstrace dovedností, |
Hodnotící metody |
---|
Ústní zkouška, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Seminární práce, |
Průběžné hodnocení, |
Sebehodnocení, |
Výstupní projekt, |
Individuální prezentace, |
Doporučená literatura
|
-
Čepička, Ladislav. Unidimenzionální škálování motorických předpokladů. Stav a vývoj antropomotoriky v České a Slovenské r. 2002.
-
HENDL, J. Přehled statistických metod. Praha, 2009. ISBN 978-80-7367-482-3.
-
Kerlinger, Fred N. Základy výzkumu chování : pedagogický a psychologický výzkum. 1. vyd. Praha : Academia, 1972.
-
Průcha, J. Pedagogický výzkum. Praha: Karolinum, 1995.
-
Thomas, Jerry R.; Nelson, Jack K. Research methods in physical activity. 3rd ed. [Champaign] : Human Kinetics, 1996. ISBN 0-88011-481-9.
|