Vyučující
|
-
Šedivá Vladislava, PhDr. Ph.D.
-
Grygar Miroslav, Doc. PaedDr. CSc.
-
Onufer Pavel, MgA. et MgA. Ph.D.
-
Kárný Adam, PhDr. Ph.D.
-
Rajchl Milan, MgA. Mgr.
-
Vaibar Marek, Mgr.
-
Hovorová Markéta, PhDr. Ph.D.
-
Heringová Jitka, Mgr. Ph.D.
-
Schuster Václav, Prof. akad. sochař dr. h. c.
-
Štich Petr, doc. PhDr. Ph.D.
-
Malafová Zuzana, Mgr.
-
Juřina Miloš, Prof. akad. mal.
-
Nová Holoubková Olga, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Bakalářská práce je výstupním projektem bakalářského studijního programu. V rámci semináře student průběžně se svým vedoucím konzultuje projekt bakalářské práce a směřuje k jeho finalizaci. Okruhy konzultací: 1. Teoretická východiska bakalářské práce a jejich strukturace. 2. Smysluplné propojování části teoretické, praktické a didaktické. 3. Plánování a realizace praktické části práce - výtvarného projektu/didaktického či výzkumného projektu. 4. Reflexe tvůrčího procesu. 5. Formulace závěrů bakalářské práce. 6. Grafická úprava textu bakalářské práce.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Vypracování kvalifikační práce [52-468]
- 100 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
systematicky a tvůrčím způsobem zpracovat odborný text; |
soustavně získávat informace; |
vyhodnocovat informace s ohledem na cíle své tvůrčí činnosti. |
Odborné dovednosti |
---|
uspořádat poznatky a zkušenosti do smysluplného výkladu nebo tvůrčího výtvarného díla. |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
bc. studium: kriticky přistupuje ke zdrojům informací, informace tvořivě zpracovává a využívá při svém studiu a praxi, |
bc. studium: zvažuje možné klady a zápory jednotlivých variant řešení, včetně posouzení jejich rizik a důsledků, |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
vyhledat a využít odbornou literaturu; |
užívat poznámkový aparát; |
citovat zdroje v souladu s určenými normami; |
prokázat kulturní vědění potřebné pro tvůrčí práci. |
Odborné dovednosti |
---|
formulovat cíle, problémy a hypotézy v souladu se standardními metodickými postupy; |
logicky strukturovat výklad; |
vycházet z promyšlených předpokladů a korektně formulovat závěry; |
vypracovat dílo na základě získaných a rozvíjených tvůrčích dovedností. |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru, |
bc. studium: do jejich řešení zahrnují úvahu o jejich etickém rozměru, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Individuální konzultace, |
Odborné dovednosti |
---|
Individuální konzultace, |
Obecné způsobilosti |
---|
Individuální konzultace, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Kvalifikační práce, |
Odborné dovednosti |
---|
Kvalifikační práce, |
Obecné způsobilosti |
---|
Kvalifikační práce, |
Doporučená literatura
|
-
Dle doporučení vedoucího bakalářské práce..
-
KRČÁL, M. a TEPLÍKOVÁ, Z. Naučte (se) citovat.. Blansko: Citace.com, 2014. ISBN 978-80-260-6074-1.
-
NEUSAR, A. Malá knížka o odborném psaní. Praktický průvodce pro začínající autory.. Univerzita Palackého v Olomouci, 2016. ISBN 9788024449753.
|