|
Vyučující
|
-
Volena Jiří, Mgr.
-
Rottenbornová Markéta, Mgr.
-
Ébert-Zeminová Radka, Mgr.
-
Vyčichlová Jana, Mgr.
|
|
Obsah předmětu
|
1. Course information. University vocabulary. 2. Schooling systems in the UK/USA. Comparison with CZ. 3. Erasmus. Mobility programs. Cultural Awareness. 4. Project 1 presentations. 5. Kids with special needs. Inclusion. 6. Using games and paper in the classroom. 7. Using technologies and audio-visual materials in the classroom. 8. Project 2 presentations. 9. Teaching methods (CLIL, etc.) 10. Evaluating students. 11. Funding. Qualification. Educational authorities. 12. Project 3 presentations. 13. Course evaluation.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
E-learning, Diskuse, Dialogická výuka, Výuka podporovaná multimédii, Seminární výuka, Samostatná práce studentů
- Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
- 20 hodin za semestr
- Kontaktní výuka
- 26 hodin za semestr
- Příprava na souhrnný test [6-30]
- 13 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku [10-60]
- 35 hodin za semestr
- Příprava na dílčí test [2-10]
- 10 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| rozlišit přítomný čas prostý a průběhový |
| rozlišit čas minulý prostý a průběhový |
| rozlišit formu předpřítomného času průběhového |
| rozlišit formu předminulého času průběhového |
| rozlišit první a druhý kondicionál |
| identifikovat základní tvary modálních sloves |
| Odborné dovednosti |
|---|
| vystihnout hlavní smysl poslechových sdělení v rámci známých témat |
| vyhledat v krátkých textech relevantní fakta a informace |
| vysvětlit své názory a reakce při řešení problémů atd |
| vyjádřit domněnky |
| jednoduše popsat řadu situací v rámci známých témat a vyprávět příběh |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| identifikovat výrazy spojené s VS studiem |
| vyjmenovat technologie používané ve výuce |
| charakterizovat používání videí ve výuce |
| identifikovat výrazy spojené se specifickými potřebami dětí |
| vysvětlit metodu CLIL |
| identifikovat výrazy spojené s hodnocením |
| rozlišit výukové systémy v anglicky mluvících zemích |
| Odborné dovednosti |
|---|
| správně popsat VŠ výukový systém, svůj studijní obor |
| vytvořit projekt na zadané téma |
| připravit exkurzi pro studenty svého studijního oboru |
| adekvátně se vyjádřit o současných problémech be školství |
| vytvořit jednoduchý výukový plán s metodou CLIL |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| E-learning, |
| Výuka podporovaná multimédii, |
| Samostatná práce studentů, |
| Diskuse, |
| Kooperativní výuka, |
| Cvičení (praktické činnosti), |
| Skupinová výuka, |
| Projektová výuka, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| E-learning, |
| Výuka podporovaná multimédii, |
| Demonstrace dovedností, |
| Diskuse, |
| Kooperativní výuka, |
| Projektová výuka, |
| Skupinová výuka, |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| E-learning, |
| Seminární výuka (diskusní metody), |
| Kooperativní výuka, |
| Samostatná práce studentů, |
| Diskuse, |
| Skupinová výuka, |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Ústní zkouška, |
| Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
| Průběžné hodnocení, |
| Sebehodnocení, |
| Vzájemné hodnocení studentů, |
| Formativní hodnocení, |
| Skupinová prezentace, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Ústní zkouška, |
| Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
| Průběžné hodnocení, |
| Formativní hodnocení, |
| Sebehodnocení, |
| Vzájemné hodnocení studentů, |
| Skupinová prezentace, |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Ústní zkouška, |
| Průběžné hodnocení, |
| Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
| Vzájemné hodnocení studentů, |
| Formativní hodnocení, |
| Sebehodnocení, |
| Skupinová prezentace, |
|
Doporučená literatura
|
-
vybrané studijní materiály.
|