Vyučující
|
-
Lingvista4 Barbora, Mgr.
-
Kováříková Renata, Mgr.
-
Wolfová Joan, Mgr.
-
Tučková Iveta, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
1. Course information. University vocabulary. 2. Schooling systems in the UK/USA. Comparison with CZ. 3. Erasmus. Mobility programs. Cultural Awareness. 4. Project 1 presentations. 5. Using games and paper in the classroom. 6. Using technologies and audio-visual materials in the classroom. 7. Kids with special needs. Inclusion. 8. Project 2 presentations. 9. Teaching methods (CLIL etc) 10. Evaluating students. 11. Funding. Qualification. Educational authorities. 12. Project 3 presentations. 13. Course evaluation.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
E-learning, Diskuse, Dialogická výuka, Výuka podporovaná multimédii, Seminární výuka, Samostatná práce studentů
- Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
- 20 hodin za semestr
- Kontaktní výuka
- 26 hodin za semestr
- Příprava na souhrnný test [6-30]
- 13 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku [10-60]
- 35 hodin za semestr
- Příprava na dílčí test [2-10]
- 10 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
rozlišit přítomný čas prostý a průběhový |
rozlišit čas minulý prostý a průběhový |
rozlišit formu předpřítomného času průběhového |
rozlišit formu předminulého času průběhového |
rozlišit první a druhý kondicionál |
identifikovat základní tvary modálních sloves |
Odborné dovednosti |
---|
vystihnout hlavní smysl poslechových sdělení v rámci známých témat |
vyhledat v krátkých textech relevantní fakta a informace |
vysvětlit své názory a reakce při řešení problémů atd |
vyjádřit domněnky |
jednoduše popsat řadu situací v rámci známých témat a vyprávět příběh |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
identifikovat výrazy spojené s VS studiem |
vyjmenovat technologie používané ve výuce |
charakterizovat používání videí ve výuce |
identifikovat výrazy spojené se specifickými potřebami dětí |
vysvětlit metodu CLIL |
identifikovat výrazy spojené s hodnocením |
rozlišit výukové systémy v anglicky mluvících zemích |
Odborné dovednosti |
---|
správně popsat VŠ výukový systém, svůj studijní obor |
vytvořit projekt na zadané téma |
připravit exkurzi pro studenty svého studijního oboru |
adekvátně se vyjádřit o současných problémech be školství |
vytvořit jednoduchý výukový plán s metodou CLIL |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
E-learning, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Samostatná práce studentů, |
Diskuse, |
Kooperativní výuka, |
Cvičení (praktické činnosti), |
Skupinová výuka, |
Projektová výuka, |
Odborné dovednosti |
---|
E-learning, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Demonstrace dovedností, |
Diskuse, |
Kooperativní výuka, |
Projektová výuka, |
Skupinová výuka, |
Obecné způsobilosti |
---|
E-learning, |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Kooperativní výuka, |
Samostatná práce studentů, |
Diskuse, |
Skupinová výuka, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Ústní zkouška, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Průběžné hodnocení, |
Sebehodnocení, |
Vzájemné hodnocení studentů, |
Formativní hodnocení, |
Skupinová prezentace, |
Odborné dovednosti |
---|
Ústní zkouška, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Průběžné hodnocení, |
Formativní hodnocení, |
Sebehodnocení, |
Vzájemné hodnocení studentů, |
Skupinová prezentace, |
Obecné způsobilosti |
---|
Ústní zkouška, |
Průběžné hodnocení, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Vzájemné hodnocení studentů, |
Formativní hodnocení, |
Sebehodnocení, |
Skupinová prezentace, |
Doporučená literatura
|
-
vybrané studijní materiály.
|