Předmět: Angličtina A

« Zpět
Název předmětu Angličtina A
Kód předmětu UJP/AA
Organizační forma výuky Cvičení
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní a letní
Počet ECTS kreditů 4
Vyučovací jazyk Angličtina
Statut předmětu Povinně-volitelný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Lingvista4 Barbora, Mgr.
  • Kováříková Renata, Mgr.
  • Wolfová Joan, Mgr.
  • Tučková Iveta, Mgr.
Obsah předmětu
1. Course information. University vocabulary. 2. Schooling systems in the UK/USA. Comparison with CZ. 3. Erasmus. Mobility programs. Cultural Awareness. 4. Project 1 presentations. 5. Using games and paper in the classroom. 6. Using technologies and audio-visual materials in the classroom. 7. Kids with special needs. Inclusion. 8. Project 2 presentations. 9. Teaching methods (CLIL etc) 10. Evaluating students. 11. Funding. Qualification. Educational authorities. 12. Project 3 presentations. 13. Course evaluation.

Studijní aktivity a metody výuky
E-learning, Diskuse, Dialogická výuka, Výuka podporovaná multimédii, Seminární výuka, Samostatná práce studentů
  • Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40] - 20 hodin za semestr
  • Kontaktní výuka - 26 hodin za semestr
  • Příprava na souhrnný test [6-30] - 13 hodin za semestr
  • Příprava na zkoušku [10-60] - 35 hodin za semestr
  • Příprava na dílčí test [2-10] - 10 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
rozlišit přítomný čas prostý a průběhový
rozlišit čas minulý prostý a průběhový
rozlišit formu předpřítomného času průběhového
rozlišit formu předminulého času průběhového
rozlišit první a druhý kondicionál
identifikovat základní tvary modálních sloves
Odborné dovednosti
vystihnout hlavní smysl poslechových sdělení v rámci známých témat
vyhledat v krátkých textech relevantní fakta a informace
vysvětlit své názory a reakce při řešení problémů atd
vyjádřit domněnky
jednoduše popsat řadu situací v rámci známých témat a vyprávět příběh
Obecné způsobilosti
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje,
Výsledky učení
Odborné znalosti
identifikovat výrazy spojené s VS studiem
vyjmenovat technologie používané ve výuce
charakterizovat používání videí ve výuce
identifikovat výrazy spojené se specifickými potřebami dětí
vysvětlit metodu CLIL
identifikovat výrazy spojené s hodnocením
rozlišit výukové systémy v anglicky mluvících zemích
Odborné dovednosti
správně popsat VŠ výukový systém, svůj studijní obor
vytvořit projekt na zadané téma
připravit exkurzi pro studenty svého studijního oboru
adekvátně se vyjádřit o současných problémech be školství
vytvořit jednoduchý výukový plán s metodou CLIL
Obecné způsobilosti
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých,
Vyučovací metody
Odborné znalosti
E-learning,
Výuka podporovaná multimédii,
Samostatná práce studentů,
Diskuse,
Kooperativní výuka,
Cvičení (praktické činnosti),
Skupinová výuka,
Projektová výuka,
Odborné dovednosti
E-learning,
Výuka podporovaná multimédii,
Demonstrace dovedností,
Diskuse,
Kooperativní výuka,
Projektová výuka,
Skupinová výuka,
Obecné způsobilosti
E-learning,
Seminární výuka (diskusní metody),
Kooperativní výuka,
Samostatná práce studentů,
Diskuse,
Skupinová výuka,
Hodnotící metody
Odborné znalosti
Ústní zkouška,
Demonstrace dovedností (praktická činnost),
Průběžné hodnocení,
Sebehodnocení,
Vzájemné hodnocení studentů,
Formativní hodnocení,
Skupinová prezentace,
Odborné dovednosti
Ústní zkouška,
Demonstrace dovedností (praktická činnost),
Průběžné hodnocení,
Formativní hodnocení,
Sebehodnocení,
Vzájemné hodnocení studentů,
Skupinová prezentace,
Obecné způsobilosti
Ústní zkouška,
Průběžné hodnocení,
Demonstrace dovedností (praktická činnost),
Vzájemné hodnocení studentů,
Formativní hodnocení,
Sebehodnocení,
Skupinová prezentace,
Doporučená literatura
  • vybrané studijní materiály.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr
Fakulta: Fakulta pedagogická Studijní plán (Verze): Učitelství pro mateřské školy (19) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče - Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: -
Fakulta: Fakulta pedagogická Studijní plán (Verze): Tělesná výchova a sport (19) Kategorie: Tělesná kultura, tělovýchova a sport - Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: Letní