Vyučující
|
-
Drechslerová Patricie, Mgr.
-
Tichý Tomáš, Mgr.
-
Kováříková Renata, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
1. Course information. U1 - Animals in danger. Risks of extinction. Describing events in the present. 2. U1 - How the vulture became the victim. Why I love vultures - TED talk video. Presentation skills - signposting with questions. 3. U2 Family ties. Future plans and arrangements. 4. U2 - A passion for genealogy. The word's largest family reunion - TED talk video. Presentation skills - Personalizing a presentation. 5. U3 - Describing stories. Interview with an author. Defining relative clauses. 6. U3 - A word in books. My year reading a book from every country - TED talk video. Presentation skills - Closing a presentation. 7. U4 - Music. A traditional singer. Countable and uncountable nouns. 8. U4 - Music and the brain. Why I take the piano on the road - TED talk. Presentation skills - Providing background information. 9. U5 - Design elements. Prepositions and adverbs of place. 10. U5 - Symbol of a city. The worst-designed thing you have ever noticed - TED talk. Presentation skills - Numbering key points. Students' presentations. 11. U6 - Inspiring people. Reported speech. Students' presentations. 12. U6 - Inspiring lives. How a boy became an artist - TED talk. Presentation skills - Using voice effectively. Students' presentations. 13. Course evaluation.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Skupinová výuka, Diskuse, Dialogická výuka, Výuka podporovaná multimédii, Seminární výuka, Samostatná práce studentů
- Příprava na souhrnný test [6-30]
- 16 hodin za semestr
- Příprava na dílčí test [2-10]
- 10 hodin za semestr
- Kontaktní výuka
- 26 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
rozlišit přítomný prostý a průběhový čas |
identifikovat předpřítomný čas |
identifikovat přítomné, minulé a budoucí časy slovesa BE |
rozlišit základní předložky časové a místní |
identifikovat základní tvary modálních sloves |
identifikovat druhý a třetí stupeň přídavných jmen |
rozlišit používání vazby going to a will pro vyjádření budoucnosti |
identifikovat všechny tři tvary nepravidelných sloves |
Odborné dovednosti |
---|
charakterizovat členy rodiny |
popsat základní vybavení domu |
popsat vizáž člověka |
popsat svůj běžný den |
vyprávět v minulosti a budoucnosti |
popsat různé druhy jídla a pití |
vyprávět o svých zvycích v minulosti |
popsat svoje pocity |
stručně charakterizovat životní prostředí |
popsat svoje koníčky |
popsat práci nebo studium |
napsat stručnou žádost |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
popsat události v přítomnosti |
identifikovat budoucí časy |
identifikovat vztažné věty |
rozlišit počitatelná a nepočitatelná podstatná jména |
charakterizovat některé prezentační dovednosti |
rozlišit přítomný prostý a průběhový čas |
rozlišit výrazy množství |
Odborné dovednosti |
---|
charakterizovat ohrožené druhy zvířat |
popsat rizika vyhynutí |
správně strukturovat prezentaci |
popsat rodinnou historii |
popsat rodinné vztahy |
vytvořit rodokmen |
napsat krátký test o ohroženém druhu zvířat |
napsat krátké pozvání na rodinnou sešlost |
popsat knihu |
ukončit prezentaci |
charakterizovat hudební styly |
popsat hudební dílo |
poskytnout doplňující informace v prezentaci |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
bc. studium: dle rámcového zadání a přidělených zdrojů koordinují činnost týmu, nesou odpovědnost za jeho výsledky, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Výuka podporovaná multimédii, |
Skupinová výuka, |
Samostatná práce studentů, |
Diskuse, |
Seminární výuka (badatelské metody), |
Kooperativní výuka, |
Cvičení (praktické činnosti), |
E-learning, |
Odborné dovednosti |
---|
Cvičení (praktické činnosti), |
E-learning, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Demonstrace dovedností, |
Diskuse, |
Obecné způsobilosti |
---|
Seminární výuka (diskusní metody), |
E-learning, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Demonstrace dovedností, |
Skupinová výuka, |
Samostudium, |
Diskuse, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Seminární práce, |
Průběžné hodnocení, |
Sebehodnocení, |
Formativní hodnocení, |
Odborné dovednosti |
---|
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Seminární práce, |
Průběžné hodnocení, |
Sebehodnocení, |
Formativní hodnocení, |
Obecné způsobilosti |
---|
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Průběžné hodnocení, |
Sebehodnocení, |
Formativní hodnocení, |
Doporučená literatura
|
-
Bohlke David with Stephanie Parker. Keynote Pre-intermediate Student's Book. Velká Británie, 2017. ISBN 978-1-337-27392-3.
|